Eurobank poszerza ofertę i wraca na rynek kredytów ratalnych

31 marca br. ruszyła sprzedaż kredytów ratalnych oferowanych przez eurobank we wszystkich sklepach sieci Media Expert. Bank będzie sukcesywnie nawiązywał kolejne współprace z następnymi partnerami biznesowymi.


– Widzimy potencjał rynku kredytów ratalnych, a jako bank mamy kompetencje w tym zakresie. Stąd nasze zainteresowanie powrotem na ten rynek. Obserwujemy zarówno tradycyjne sieci sprzedaży jak i dynamicznie rosnący rynek e-commerce w kontekście pozyskania nowych partnerów oraz elastycznego odpowiadania na potrzeby klientów – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes eurobanku.

Kwota kredytu może wynieść od 300 do 40 000 zł, natomiast okres spłaty kredytu od 3 do 48 miesięcy. Zgodnie z oczekiwaniami klientów bank umożliwia wybór dowolnego dnia miesiąca na spłatę raty. Dzięki temu klienci mogą spłacać raty w wygodny dla siebie sposób.

Klienci potrzebują tylko dwóch dokumentów do uzyskania kredytu: dowodu osobistego oraz dokumentu potwierdzającego dochód. W ramach oferty eurobank umożliwia również otrzymanie kredytu w wysokości nawet do 8000 zł na podstawie oświadczenia o dochodach. Kredyt ratalny może zostać przeznaczony na zakup dowolnego urządzenia w sieci sklepów Media Expert. Bank planuje rozszerzyć współpracę o kolejnych partnerów, stawiając równocześnie na sklepy lokalne.

eurobank jako bank detaliczny oferuje szeroką ofertę produktów. Jest to efekt zakończonej w 2013 r. transformacji z banku consumer finance w bank detaliczny. eurobank odpowiadając na oczekiwania klientów wraca na rynek kredytów ratalnych, na którym był obecny w latach 2009-2011. Obszar kredytów gotówkowych jest nadal istotny – eurobank posiada około 4,5% (dane KNF i ZBP) udział w rynku. Wprowadzona w 2015 r.

„Wypożyczka” została nagrodzona Złotą Effie za kampanię marketingową, która według Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR była najefektywniejsza na rynku i znacząco przełożyła się na sprzedaż tego kredytu.