eurobank przekazał Euronetowi swoje bankomaty na wyłączną obsługę

eurobank przekazał na wyłączną obsługę Euronet wszystkie swoje urządzenia. Standardowa wypłata gotówkowa i opłaty z nią związane dla klientów eurobanku pozostają bez zmian.

W ramach podpisanej umowy, Euronet jeszcze w ubiegłym roku rozpoczął sukcesywną wymianę wszystkich urządzeń eurobanku na najnowszej generacji wpłato-bankomaty. Dzięki temu klienci eurobanku będą mogli wpłacać pieniądze we wszystkich wpłato-bankomatach w placówkach banku (do tej pory było to możliwe tylko w 54 placówkach), a klienci pozostałych banków zyskają 200 dodatkowych lokalizacji z urządzeniami Euronet. Zakończenie procesu migracji planowane jest na koniec lutego 2018 r.

Bankier.pl

Istotną informacją dla klientów eurobanku jest to, że zmienia się numer infolinii, na który należy zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania urządzeń. Będą to numery do Biura Obsługi Klienta Euronet, które zostaną umieszczone na urządzeniach. Infolinia Euronet Polska jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024 lub 22 519 77 71.

Źródło: eurobank