eurobank rozpoczyna kampanię karty kredytowej ”Karta, która sama przypomina o spłacie”

W nowej kampanii reklamowej eurobanku biorą udział gwiazdy polskiego aktorstwa: Krystyna Janda, Danuta Stenka oraz Tomasz Kot. Mocno wizerunkowa komunikacja to element strategii rozwoju eurobanku na 2007 r. – ma na celu otwarcie się na nowych klientów i umacnianie świadomości marki wśród szerokiego grona odbiorców.

Karta kredytowa Visa Classic była jedną z pierwszych kart kredytowych na rynku, oferującą dostęp do nieoprocentowanego przez 52 dni kredytu, dostępną od ręki, w czasie jednej wizyty w placówce, już dla osób o zarobkach na poziomie 600 PLN. Oprocentowanie transakcji bezgotówkowych po okresie bezodsetkowym wynosi 15,9%. Ponadto karta oferuje ubezpieczenie na wypadek kradzieży i zagubienia karty.

Obecnie Visa Classic została wzbogacona o nową funkcjonalność – to „karta, która sama przypomina o spłacie”. Jej użytkownicy otrzymywać będą dwa sms’owe „przypominacze”, na 7 i na 2 dni przed upłynięciem okresu bezodsetkowego. Klient skorzysta z usługi po wykupieniu abonamentu miesięcznego w wysokości 1,49 zł. W okresie promocyjnym, przewidzianym na 6 miesięcy, nie będzie pobierana opłata za korzystanie z usługi, dla tych klientów, którzy pierwszy raz ją aktywowali.

Ruszająca 13-ego kwietnia kampania łączy wprowadzenie nowego produktu z celami wizerunkowymi. Ma za zadanie zwiększyć znajomość marki eurobanku wśród odbiorców oraz umocnić wizerunek banku jako instytucji, która nieustannie się rozwija i wyprzedza konkurencję dzięki pionierskim pomysłom na niestandardowe produkty. Oprócz udziału największych gwiazd – Krystyny Jandy, Danuty Stenki i Tomasza Kota, kampanię wyróżnia mocno wizerunkowa stylistyka oraz dobór mediów.