eurobank zaplanował na maj szeroką kampanię produktów depozytowych. Kampania promocyjna towarzyszy wprowadzeniu 2 nowości w ofercie depozytów – eurobank jako jeden z pierwszych w Polsce proponuje klientom dzienną kapitalizację odsetek na rachunku oszczędnościowym oraz płatne z góry odsetki na 3-miesięcznej lokacie.
Kampania potrwa do 24 maja. Obejmie 2 animowane spoty telewizyjne, emitowane głównie w prime time, oraz działania w internecie. Kampanię przygotowała agencja DDB, a kreację internetową – Mind Chilli. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, za działania PR odpowiada agencja Rc2.
– „eurobank od lat oferuje Klientom produkty depozytowe, które znajdują się w czołówce rankingów. Dziś oferujemy Klientom dwie nowe funkcjonalności, które pozwolą im jeszcze bardziej elastycznie zarządzać oszczędnościami. Jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadzamy dzienną kapitalizację odsetek na rachunku oszczędnościowym, która gwarantując codzienny zysk w połączeniu z wysokim oprocentowaniem 6,06% w skali roku, plasuje nas na czele rynkowych ofert. Klientom korzystającym z lokaty 3-miesięcznej, dajemy natomiast możliwość wypłacenia odsetek z góry. Kampania ma na celu przede wszystkim promocję tych dwóch produktów. Chcemy także wzmacniać wizerunek eurobanku jako instytucji, która specjalizuje się nie tylko w szybkich kredytach, ale także oferuje klientom najatrakcyjniejsze produkty z innych kategorii” – mówi Agnieszka Połomska, Z-ca Dyrektora Departamentu Marketingu eurobanku.
„Zdecydowaliśmy się na 2 spoty, bo chcemy teraz promować obydwa produkty, a każdy z nich jest unikalną ofertą dla innego odbiorcy. W przypadku lokaty chcemy podkreślić pewny, wysoki zysk i nowość w postaci wypłacanych z góry odsetek. Wysoko oprocentowany rachunek oszczędnościowy to natomiast propozycja dla Klientów ceniących elastyczność i stały dostęp do pieniędzy” – dodaje.
Kampania będzie obecna przede wszystkim w telewizji. Od 4 do 24 maja emitowane będą 2 spoty: Rachunek – codzienny zysk oraz Lokata – zysk z góry. Za przygotowanie obydwu spotów odpowiada agencja DDB. Zostały one utrzymane w typowej dla eurobanku, lekkiej konwencji, podkreślającej jasno benefity produktów. Spoty będą emitowane w najlepszych czasach antenowych w głównych kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), a także w kanałach tematycznych. Dodatkowo rachunek oszczędnościowy będzie wspierany kampanią w internecie, obecną m.in. na onet.pl, naszej-klasie, gadu-gadu. Za kreację kampanii internetowej odpowiada Mind Chilli. Za działania PR wspierające kampanię produktów odpowiada agencja Rc2.
METRYCZKA
Hasło reklamowe: Rachunek codzienny zysk
Klient: eurobank
Agencja: DDB
Branża: finansowa
Typ kampanii: produktowa
Termin: 4 – 24 maja
Grupa docelowa: all
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny: Propeller Film Sp. z o.o.
Manager projektu: Agnieszka Połomska
Art director: Zuzanna Duchniewska/Marcin Zaborski
Copywriter: Piotr Grzelak/Olga Górniak
Account: Małgorzata Wilińska
Scenariusz: Piotr Grzelak/Zuzanna Duchniewska
Reżyseria: Marcin Zaborski
Zdjęcia: Adam Chmielecki
Montaż: Packshot
Muzyka: –
Hasło reklamowe: Lokata zysk z góry
Klient: eurobank
Agencja: DDB
Branża: finanse
Typ kampanii: produktowa
Termin: 4 – 24 maja
Grupa docelowa: all
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny:Propeller Film Sp. z o.o.
Manager projektu: Agnieszka Połomska
Art director: Zuzanna Duchniewska/Marcin Zaborski
Copywriter: Piotr Grzelak/Olga Górniak
Account: Małgorzata Wilińska
Scenariusz: Piotr Grzelak/Zuzanna Duchniewska
Reżyseria: Marcin Zaborski
Zdjęcia: Adam Chmielecki
Montaż: Packshot
Muzyka: –
Źródło: Euro Bank