eurobank startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

Po raz kolejny w projekcie eurobanku udział wezmą największe polskie gwiazdy – tym razem obok Katarzyny Figury w reklamach zobaczymy Michała Żebrowskiego. Kreację spotów, stworzoną przez agencję DDB Warszawa pod kierunkiem Darka Zatorskiego, wyróżnia charakterystyczna już lekka, humorystyczna konwencja. Kampania potrwa do 28 września i skoncentruje się głównie na silnej obecności w prime time wiodących ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz internecie.

1 września pod hasłem „Kredyt na dowód” rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa eurobanku. eurobank, od początku swojego istnienia specjalizuje się w innowacyjnych, łatwo dostępnych produktach kredytowych. Jako pierwszy zaproponował kredyt w 15 minut, kredyt na dowód czy kartę kredytową od ręki. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej koncentruje się na podkreśleniu tej filozofii oraz flagowego produktu – łatwo dostępnego kredytu gotówkowego.

„Rynek reklam finansowych jest coraz bardziej konkurencyjny. eurobank jest od lat ekspertem od łatwo dostępnych, szybkich kredytów i chcemy utrzymać tę pozycję lidera. Dlatego postanowiliśmy wzmocnić nasz kredyt szeroką kampanią i pokazać go w ciekawy, niebanalny sposób. Zdecydowaliśmy się na kontynuację platformy z udziałem gwiazd, bo przynosi doskonałe efekty – jest mocno rozpoznawalna
i przekłada się na wyniki eurobanku” – mówi Maciek Szczechura, wiceprezes eurobanku odpowiedzialny za komunikację.

W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej, której stylistyka nawiązuje do charakterystycznej już lekkiej, zabawnej konwencji, po raz kolejny wystąpią gwiazdy. Obok znanej z poprzednich odsłon Katarzyny Figury, wystąpi tym razem Michał Żebrowski. Przygotowano kilka wersji spotów. Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa z Darkiem Zatorskim.


Kampania będzie mocno widoczna przez cały wrzesień. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji (główne stacje – kanały TVP, TVN i Polsatu, a także stacje lokalne i kanały tematyczne). Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będzie internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

METRYCZKA:

Hasło reklamowe: kredyt na dowód
Klient: eurobank
Agencja: DDB Warszawa
Branża: finanse
Typ kampanii: wizerunkowa
Termin: 1 września do 28 września 2008 r.
Grupa docelowa: nie podajemy
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny: CutCut
Manager projektu: Agnieszka Połomska
Dyrektor kreatywny: Dariusz Zatorski
Art director: Katarzyna Kowalska
Copywriter: Krzysztof Nienałtowski
Account: Katarzyna Seyfried
Scenariusz: Katarzyna Kowalska, Krzysztof Nienałtowski
Reżyseria: Michał Sabliński
Zdjęcia: Sebastian Milaszewski
W jakich mediach będzie obecna kampania: TV – TVP 1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV 4, Polsat News, TVP3, Polsat 2, At Media