eurobank startuje z nową promocją kredytów gotówkowych

eurobank przygotował na wakacje nową promocję kredytów gotówkowych – 50% ulgę kredytową dla wszystkich, dzięki której oprocentowanie kredytów przez 6 miesięcy będzie niższe o połowę. Promocja wspierana będzie kampanią telewizyjną, a także kampanią w prasie oraz internecie i materiałami BTL w placówkach. Spoty telewizyjne przygotowano po raz kolejny w nieszablonowej konwencji – przy użyciu specjalnej techniki produkcji stop motion. Promocyjna oferta jest ważna do końca sierpnia, kampania potrwa również przez 2 miesiące. Za kreację kampanii odpowiada DDB, media zaplanował i kupił Starcom.

„Na wakacje, okres wzmożonych wydatków, proponujemy Klientom nową atrakcyjną ofertę – 50%-ową ulgę kredytową dla wszystkich. Zwykle ulgi dostępne są tylko dla wybranych – u nas mogą z niej skorzystać wszyscy. Dzięki uldze, oprocentowanie kredytów aż przed 6 miesięcy będzie o połowę niższe. Kredyt gotówkowy to flagowy produkt eurobanku, jest stale obecny w naszej komunikacji. Niestandardowa, utrzymana w ciekawej stylistyce formuła reklam, na którą decydujemy się już po raz drugi, wpisuje się w filozofię eurobanku – stale dążącego do innowacji, nowoczesnego i przełamującego bankowe schematy, a jednocześnie przejrzyście komunikuje benefit oferty” – mówi Agnieszka Szarek, odpowiedzialna za  kampanię po stronie eurobanku.

Spot reklamowy, jaki zobaczymy w telewizji od 6 lipca, został zrealizowany w specjalnej technice produkcji – stop motion, w której obraz rejestrowany jest  przy użyciu kamer fotograficznych. Będzie emitowany w dwóch 3-tygodniowych falach, w lipcu i sierpniu, w głównych stacjach telewizyjnych,
a także w kanałach tematycznych. Bohater spotu wciela się w nim w różne postaci – wysokiego, niskiego, z bujną czupryną, łysego, kobietę, biznesmena oraz surfera. Metamorfozy nawiązują do głównego wyróżnika oferty –  faktu, że w eurobanku ulga 50% będzie dostępna dla wszystkich Klientów. Kampania będzie także obecna w prasie (dzienniki oraz pisma poradnikowe i tv guide) oraz internecie (główne portale, gadu-gadu, nasza-klasa.pl). Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB, Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Za wsparcie PR oferty odpowiada agencja Rc2.

Źródło: Euro Bank