eurobank stawia na rekomendacje konsumentów Streetcom Polska

Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię rekomendacji dla eurobanku. Ambasadorzy promować będą konto Active. Koncepcja projektu została oparta na zachęcaniu konsumentów do aktywności fizycznej i osadzenia produktu bankowego w kontekście sportowo-lifestylowym.

 

Do kampanii zaproszeni zostali eksperci ze społeczności Streetcom, którzy nie tylko aktywnie korzystają z rozrywek takich jak sport, rekreacja i kultura, ale również regularnie używają kart płatniczych.

Koncepcja kampanii przełamuje sztampowe postrzeganie produktów bankowych przez zestawienie ich z ideą zdrowego stylu życia i z aktywnością fizyczną. W ten sposób działania nawiązują do benefitów konta Active w eurobanku, w tym do 5% zwrotu za wydatki kartą na rozrywkę, sport i rekreację w Programie „Rodzina i Przyjaciele”. W ramach kampanii nawiązano współpracę z trenerką personalną, która przedstawi ambasadorom walory produktu, a także sposoby na zachowanie dobrej kondycji.

Hasło przewodnie kampanii brzmi: Czas na zmianę – Ty i Twoje konto w formie.


Każdy ambasador projektu otrzymał skakankę z logo eurobanku oraz licznikiem skoków, która jest motywem przewodnim również konkursu fotograficznego. W komunikacji wykorzystywane są także opinie ekspertów na temat usług eurobanku, uzyskane w pierwszej części kampanii. Projekt prowadzony jest offline oraz online ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.