Eurobank zajął miejsca w najlepszej piątce w 3. kategoriach w opublikowanym rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka (28.09.2015) – „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie” oraz „Bankowość Hipoteczna”.
Autorzy rankingu Newsweeka zwrócili uwagę na coraz wyższe miejsce eurobanku w kategorii „Bank dla Kowalskiego”: „Ale są też banki na fali wznoszącej, zwłaszcza eurobank, który z roku na rok awansuje o kilka miejsc i doszedł już do 5”. eurobank poprawił swoją pozycję również w kategorii „Banki w Internecie” (4. miejsce) oraz zajął 5. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna”. Ranking Newsweeka ocenia jakość obsługi Klienta w placówce oraz podczas kontaktu przez infolinię, a także usługi bankowości elektronicznej oraz hipotecznej.
– Wyniki rankingu Newsweeka to głos Klientów i ekspertów, który jest dla nas najistotniejszy przy ocenie pracy. Jednym z naszych celów strategicznych było w tym roku znalezienie się w najlepszej piątce banków. Zrealizowaliśmy ten cel w aż 3 kategoriach.
Jesteśmy bankiem na co dzień dla Klientów indywidualnych. Koncentrujemy się na satysfakcji Klientów zapewniając proste, przyjazne i nowoczesne usługi finansowe. Ważne jest dla nas, żeby Klienci byli zadowoleni z każdego z kanałów obsługi, zarówno tej tradycyjnej w placówkach, jak i poprzez kanały zdalne; bankowość mobilną, internetową oraz Call Center. Ranking jest dla nas dodatkową motywacją do nieustannego polepszania jakości obsługi Klientów. Chcemy bowiem pozostać w gronie najlepszych banków w tym zakresie – mówi Arnaud Denis, Prezes Zarządu eurobanku.
W porównaniu do 2012 roku bank awansował o 10. miejsc w kategorii „Bank dla Kowalskiego”, natomiast w kategorii „Banki w Internecie” o 16. miejsc.
Ranking został stworzony w oparciu o badanie „mystery shopper” przeprowadzone przez audytorów firmy Millward Brown. Przez 3 miesiące testowali oni jakość obsługi oraz poszczególne usługi oferowane przez największe banki w Polsce. Na podstawie ocen audytorów bankom zostały przyznane oceny w poszczególnych kategoriach.