eurobank wspiera akcję Miliony Polaków

eurobank dołączył do ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej Miliony Polaków. Celem projektu jest stworzenie rekomendacji dla banków w zakresie opłat i funkcjonalności kont osobistych w oparciu o opinie konsumentów. Kampania powstała w wyniku współpracy ekspertów porównywarki finansowej Comperia.pl, Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych oraz Związku Banków Polskich.

Celem akcji jest poznanie preferencji osób korzystających lub planujących korzystanie z usług bankowych na temat kont osobistych. Badanie, prowadzone w ramach kampanii na platformie Miliony Polaków, ma wskazać jakie usługi w ramach kont osobistych są najbardziej pożądane. Jednocześnie jest to największe w Polsce badanie opinii publicznej dotyczące usług bankowych. – W akcji zarejestrowało się już ponad 12 tys. osób, a ta liczba stale rośnie, co świadczy o dużym zainteresowaniu kampanią. Bardzo cieszymy się, że kolejne banki, w tym eurobank, zdecydowały się na bezpośrednie wsparcie projektu poprzez zachęcanie swoich klientów do wyrażenia opinii i wzięcia udziału w badaniu – mówi Karol Wilczko z Comperia.pl, jeden z organizatorów akcji.

Oferta na miarę potrzeb klientów

– Akcja Miliony Polaków, czyli edukacja połączona z badaniem oczekiwań osób korzystających z usług bankowych, doskonale wpisuje się w nasze myślenie o relacjach z klientami i budowaniu oferty produktowej. Podobna idea przyświecała nam, kiedy w 2014 r. powołaliśmy dedykowany departament, który zbiera i analizuje opinie klientów, a następnie proponuje zmiany w produktach, procesach czy kanałach kontaktu. Udział w kampanii to kolejny krok w poszukiwaniu głosu klienta. Zachęcamy każdego do wyrażenia swojej opinii – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzająca departamentami  PR i Komunikacji oraz Voice of Customer w eurobanku.

Jak wziąć udział w akcji?

Wystarczy zarejestrować się na stronie Miliony Polaków i odpowiedzieć na pytania zawarte w formularzu przygotowanym przez organizatorów akcji. Uczestnicy badania mogą także wziąć udział w konkursie. Odpowiadając na jedno dodatkowe pytanie mają szansę wygrać jednego z 55 smartwatchy Sony SW2. W badaniu można wziąć udział do połowy lipca.