Eurobank uzyskał najwięcej pochlebnych opinii na temat swoich usług spośród banków średniej wielkości – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia. Bank znalazł się wśród najwyżej ocenionych m.in. pod względem poziomu opłat i prowizji, ale również w ogólnym rankingu form kontaktu z bankiem.
Pierwsza fala badania Instytutu ARC Rynek i Opinia miała na celu ocenę usług bankowych przez klientów w kilku kategoriach, np. lojalności wobec instytucji oraz oferowanego poziomu opłat i prowizji. eurobank znalazł się na podium m.in. w kategorii obejmującej następujące formy kontaktu z bankiem – infolinię, stronę www oraz bankowość internetową. Bank najwyżej oceniają klienci w wieku 30 – 44 lat.
Wyniki badania Instytutu ARC Rynek i Opinia są kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości usług i obsługi, jakie oferuje eurobank. W kwietniu br. w plebiscycie Złoty Bankier rynkowi eksperci wskazali Konto Prestige jako najlepsze konto osobiste oferowane na polskim rynku. Bank zajął również czwarte miejsce w głównej kategorii Złoty Bank – najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. Eksperci podkreślili konsekwentny awans eurobanku w rankingu w ciągu ostatnich dwóch lat.
– Wyniki badania Instytutu ARC Rynek i Opinia, są najlepszym dowodem na to, że eurobank jest bankiem na co dzień, idealnie odpowiadającym na potrzeby klientów indywidualnych. Istotne jest dla nas zaufanie Klientów. ARC, przeprowadzając badanie w okresie od stycznia do kwietnia br., koncentrowało się na zbieraniu przekrojowych opinii dotyczących banków, np. satysfakcji z korzystania z infolinii przez tych klientów w ciągu pół roku poprzedzającego badanie. Już od kilku lat koncentrujemy się na satysfakcji klientów zapewniając proste, przyjazne i nowoczesne usługi finansowe. Co najważniejsze, klienci docenili już nasze starania mające na celu zapewnienie pełnej swobody wyboru kontaktu z bankiem, co gwarantuje szybką i kompleksową informację. Wszystkie nasze kanały kontaktu zapewniają jedną z najwyższych jakości obsługi na rynku – mówi Agnieszka Góra, Dyrektor Zarządzający Euro Bank S.A.
Również eksperci portalu MojeBankowanie.pl po dwóch edycjach badania jakości obsługi klienta „Instytucja Roku 2016” wskazali eurobank jako jednego z liderów w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu”.
Ponadto jeszcze w 2015 r. autorzy Rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2015” zwrócili uwagę na coraz wyższe miejsce eurobanku w kategorii „Bank dla Kowalskiego” – Ale są też banki na fali wznoszącej, zwłaszcza eurobank, który z roku na rok awansuje o kilka miejsc i doszedł już do 5. Ranking Newsweeka ocenia jakość obsługi Klienta w placówce oraz przez infolinię, a także usługi bankowości elektronicznej oraz hipotecznej.