Podczas uroczystej Gali Finałowej Superbrands, która odbyła się 25 maja 2012 r., eurobank otrzymał statuetkę Superbrands 2012 dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku.
Nagroda Superbrands jest dla nas tym bardziej cenna, że o jej przyznaniu zadecydowała także grupa konsumentów. Wyróżnienie to jest także wyrazem uznania rozpoczętego ponad dwa lata temu procesu transformacji eurobanku, którego ambicją jest bycie nowoczesną i godną zaufania marką finansową, świadczącą proste, przyjazne i efektywne usługi klientom detalicznym – mówi Arnaud Denis, pierwszy wiceprezes zarządu, który podczas gali odebrał statuetkę w imieniu banku.
Superbrand jest prestiżową nagrodą przyznawaną od 16 lat w ponad 80 krajach świata. Nagrodzone marki zostały wybrane przez tzw. Radę Marek (m.in. dziennikarze i eksperci brandingu) oraz grupę 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Marki zostały ocenione w oparciu m.in. o kryteria rozpoznawalności i wyrazistości wizerunku marki, wyjątkowości korzyści, które oferuje, jej stałego rozwoju czy aktywnego budowania relacji z klientami.
Źródło: Euro Bank