eurobank został laureatem w plebiscycie Złoty Bankier w kategorii najlepsze konto. Dodatkowo bank zajął czwarte miejsce pod względem jakości obsługi.
W największym w kraju projekcie badawczym dotyczącym sektora bankowego, realizowanym przez Puls Biznesu i Bankier.pl już po raz siódmy, nagrodzono m.in. najlepsze produkty finansowe oferowane przez banki w Polsce. Jest to pierwsze zwycięstwo eurobanku w tym konkursie.
Zwycięskie konto Prestige eurobanku – skrojone na miarę nowoczesnego klienta
Konto Prestige, zdaniem jury plebiscytu Złoty Bankier, jest najlepszym rachunkiem oferowanym na polskim rynku. Konto gwarantuje dostęp do bezpłatnych bankomatów w Polsce i za granicą oraz możliwość skorzystania z Programu „Rodzina i Przyjaciele”. Autorzy rankingu podkreślili, że metamorfoza banku z instytucji consumer finance w kierunku banku uniwersalnego zakończyła się sukcesem, czego potwierdzeniem jest oferta kont skrojona na miarę nowoczesnego klienta, a na wyraźne wyróżnienie zasługują dwa pakiety kont oferowane przez eurobank – Active i Prestige.
– Cieszymy się, że eksperci najwyżej ocenili oferowane przez eurobank konto Prestige. Jesteśmy bankiem detalicznym z pełną ofertą produktów na co dzień, który koncentruje się na oferowaniu najnowocześniejszych usług (m.in. funkcjonalnej bankowości mobilnej i internetowej) wraz z możliwie najwyższą jakością obsługi, we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. Tegoroczne wyniki Złotego Bankiera potwierdzają wysoką jakość obsługi klienta w eurobanku, która konsekwentnie z roku na rok jest coraz lepsza – mówi Arnaud Denis, Prezes Zarządu Euro Banku S.A.
Dodatkowymi zaletami konta Prestige i Active jest możliwość udziału w Programie „Rodzina i Przyjaciele”. Uczestnicy Programu mogą otrzymać zwrot w wysokości 5% za płatności kartą debetową do konta na rozrywkę, sport i rekreację. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem wolnego czasu. Lista wydatków objętych zwrotem w Programie zawiera kilkanaście kategorii w tym m.in. hotele, transport pasażerski (np. bilety lotnicze i kolejowe), restauracje i bary, biura podróży, ośrodki SPA, salony masażu, obiekty sportowe, sklepy rowerowe oraz wiele innych. Biorąc udział w Programie można zyskać nawet do 60 złotych miesięcznie – czyli aż 720 złotych rocznie.
TOP 4 jakości obsługi klienta
eurobank zajął również czwarte miejsce w głównej kategorii Złoty Bank – najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. Eksperci podkreślili konsekwentny awans eurobanku w rankingu, w ciągu ostatnich dwóch lat.
W ramach tej kategorii TNS Polska i Obserwatorium.biz zweryfikowali jakość obsługi w 18 kluczowych bankach. Audytorzy odwiedzili ponad 1200 placówek bankowych. Ocenili podejście do Klienta, umiejętność rozpoznawania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. Badanie zostało przeprowadzone w I kw. 2016 r.
7. edycja plebiscytu Złotego Bankiera
Nagrody w 7. edycji Złotego Bankiera były przyznawane w czterech kategoriach. Internauci mogli głosować na najlepszy: spot reklamowy, bank wrażliwy społecznie oraz bank w social mediach. Rynkowi eksperci przyznawali nagrody w kategoriach produktowych dla: kont osobistych, kredytów gotówkowych, kredytów hipotecznych, kart kredytowych oraz innowacji finansowej. Organizatorzy stworzyli również kategorię specjalną – bezpieczny bank. W kategorii głównej Złoty Bank – najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem – nagroda była przyznana na podstawie badania wykonanego przez TNS Polska i Obserwatorium.biz.
Nagroda została wręczona podczas uroczystej gali rozdania statuetek Złoty Bankier 2016, która miała miejsce 19 kwietnia br. w Warszawie. Grono jurorów tworzyli wiodący dziennikarze ekonomiczni.
Organizatorami gali są portal Bankier.pl oraz Puls Biznesu. Partnerami merytorycznymi są TNS oraz Obserwatorium.biz. Patronat nad galą sprawują Miesięcznik Finansowy Bank, Press oraz prnews.pl. Szczegółowe podsumowanie 7. edycji plebiscytu Złoty Bankier znajduje się w raporcie dostępnym na stronie www.zlotybankier.pl.