Eurolinia 2012 od Europ Assistance

Europ Assistance przygotowało dla klientów korzystających z usług concierge serwis informacyjny EUROlinia 2012. Serwis dostępny będzie od 1 czerwca 2012 r. do zakończenia mistrzostw, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Dzwoniąc do centrum alarmowego, będzie można uzyskać informacje m.in. o optymalnych połączeniach pomiędzy stadionami, na których rozgrywane będą mecze, dostępnych opcjach zakwaterowania i atrakcjach turystycznych w Miastach Gospodarzach zarówno w Polsce, jak i na Ukrainie. Na życzenie klientów udostępnione zostaną przewodniki po tych miastach zawierające takie dane jak: strefy kibica, listy restauracji transmitujących mecze, punkty sprzedaży gadżetów dla kibiców, a także na temat polityki bezpieczeństwa na stadionach. Będzie można także dokonać rezerwacji stolika w restauracji, a fani piłki nożnej uzyskają informacje o statystykach i wynikach poszczególnych meczy. Na kibiców czeka również szereg usług organizacyjnych w ramach serwisu concierge.

– Uruchamiając specjalną infolinię EUROlinia 2012 mieliśmy na względzie komfort naszych klientów, którym dajemy dostęp do niepowtarzalnej na rynku usługi – mówi Joanna Łazor, Supervisor ds. Concierge, Europ Assistance.  

Europ Assistance jest częścią międzynarodowej grupy, w Polsce obecne od 1996 r. Jego działalność obejmuje pomoc assistance w czterech dziedzinach: podróż, zdrowie, samochód, dom i rodzina.

Źródło: PIU