Euronet prezentuje nową identyfikację wizualną, w tym nowe logo i zaktualizowaną misję firmy

Euronet Polska Sp. z o.o. wprowadza nową identyfikację wizualną będącą efektem kompleksowego procesu aktualizacji i odświeżenia strategii marki, zgodnie z prezentowaną przez Euronet (NASDAQ: EEFT) 15 grudnia 2022 roku nową, globalną strategią. Nowa identyfikacja obejmuje zmienione logo i koncepcję wizualną, a także zaktualizowaną misję firmy odzwierciedlającą wartości leżące u podstaw jej działania w świecie, dynamiczną integrację finansową, a także dążenie firmy do wdrażania innowacji na rynku technologii finansowych.

– „Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet” – powiedział Michael J. Brown, Prezes i Dyrektor Generalny Euronet. – „Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości”.

Prezentacja nowej marki Euronet

Siłę marki Euronet przedstawiamy w nowej misji, która zawiera się w stwierdzeniu: „Budujemy technologię finansową jutra już dziś, aby wzmocnić globalną wspólnotę i połączyć świat poprzez partycypację finansową.”

W nowym logo Euronet, uwagę zwraca współczesna, spersonalizowana czcionka, a głęboki niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został połączony z nową – zielenią seaform. Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren).

Plan wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej

Dziś firma oficjalnie zaprezentowała nową markę na swej stronie internetowej www.euronetpolska.pl, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych. W drugiej kolejności zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów, które planowane jest na najbliższe dwa lata. Tak, aby proces ten odbył się w sposób świadomy pod względem ekologicznym i ekonomicznym.

Źródło: Euronet