Europ Assistance Polska została doceniona przez konsumentów w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta 2013.
– Wyróżnienie to jest dla nas nie tylko powodem do zadowolenia i dumy, ale również zobowiązaniem do dalszego udoskonalania naszych usług i zwiększania satysfakcji naszych partnerów i klientów. Naszym klientom zapewniamy natychmiastową i profesjonalną pomoc, dostępną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w czterech głównych obszarach: Zdrowie, Podróż, Dom i Rodzina oraz Samochód. W tych obszarach stale rozwijamy naszą ofertę, w oparciu o innowacyjne rozwiązania technologiczne, gwarantujące najwyższe standardy obsługi – mówi Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska.
Laur Konsumenta to ogólnopolski program konsumencki, wyróżniający firmy będące liderem w swojej branży. Selekcji zwycięzców dokonują sami konsumenci, co czyni program obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych i preferencjach klientów.
Laur Konsumenta to nie jedyna nagroda przyznana w ostatnim czasie Europ Assistance Polska. Wyniki finansowe oraz dynamika rozwoju spółki zostały w 2013 roku po raz kolejny wyróżnione w rankingach Diamentów „Forbesa” oraz Gazel Biznesu „Pulsu Biznesu”.
Źródło: Europ Assistance