Spoty telewizyjne, publikacje i reklamy prasowe, promocja w internecie, fanpage na Facebooku, outdoor, marketing bezpośredni oraz obsługa PR – ruszyła kompleksowa, zintegrowana kampania przed kolejną edycją Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress – EEC).
W ciągu zaledwie trzech lat organizowane przez Grupę PTWP SA wydarzenie stało się najważniejszą imprezą gospodarczą w Europie Środkowej.
EEC to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem 4500 gości z Polski i z zagranicy, osobistości świata polityki, biznesu, nauki oraz ekonomii. W blisko 100 sesjach i dyskusjach Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2011 weźmie udział kilkuset panelistów, a tematyka obejmie najbardziej istotne kwestie dla rozwoju gospodarczego i społecznego Europy. Wydarzenia Kongresu relacjonuje co roku około stu tytułów prasowych, internetowych, radiowych i stacji telewizyjnych z Polski i Europy.
– Po sukcesie dwóch edycji EEC, nie sądziłem, że już przed rozpoczęciem trzeciej, będę mógł powiedzieć, iż skala zbliżającego się wydarzenia będzie jeszcze większa. Świadczą o niej również rozpoczęte przez nas kompleksowe działania promocyjne. Troska o kształtowanie wizerunku tak dużego wydarzenia, a także trwałość koncepcyjna i organizacyjna umacniają już dobrze rozpoznawalną markę, jaką stał się Europejski Kongres Gospodarczy – mówi Wojciech Kuśpik, inicjator EEC, Prezes Grupy PTWP SA.
Patronat medialny nad Europejskim Kongresem Gospodarczym 2011 objęły już telewizje TVN CNBC, TVN24 i TVS, tygodniki: Wprost, Gość Niedzielny, The Warsaw Voice i Warsaw Bussines Journal, dzienniki: Dziennik Gazeta Prawna, Polska The Times, Polska Dziennik Zachodni i Echo Miasta, magazyny branżowe: Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Rynek Zdrowia, Rynek Spożywczy oraz portale: onet.pl, wnp.pl, dlahandlu.pl, farmer.pl, naszemiasto.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, rynekzdrowia.pl.
Promocja EEC 2011 na antenie telewizji obejmie takie stacje jak TVN CNBC, TVN 24, Polsat News, TV Biznes oraz TVS. Na łamach prasy EEC zapowiadają publikacje i reklamy w czołowych dziennikach, tygodnikach o zasięgu ogólnopolskim oraz magazynach branżowych. Za zakup mediów i kreacje reklam odpowiada Grupa PTWP SA.
Informacje na temat Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2011 będzie można śledzić w mediach tradycyjnych, ale też – podobnie jak w roku ubiegłym – na Facebooku oraz na mikroblogach: Twitterze i Blipie.
Organizatorem Kongresu jest Grupa PTWP SA, wydawca m.in. miesięcznika Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl. Współorganizatorami Kongresu są: Województwo Śląskie, Górnośląski Związek Metropolitalny oraz Miasto Katowice.
Źródło: Imago Public Relations