Europejskie Centrum Serwisowe Guest-Tek rozpoczęło działalność w Polsce

Podczas dzisiejszej konferencji, firma Guest-Tek – międzynarodowy dostawca zaawansowanych rozwiązań i usług internetowych dla branży hotelarskiej – oficjalnie ogłosiła uruchomienie w Warszawie swojego Centrum Serwisowego. Jest to pierwsze centrum obsługi klienta w Europie, a zarazem pierwsza tak duża inwestycja firmy poza granicami rodzimej Kanady. Będzie ono świadczyć usługi na rzecz klientów ze Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz Europy Zachodniej w trzech językach i na czterech technicznych poziomach zaawansowania.

Guest-Tek jest kanadyjską firmą technologiczną, specjalizującą się we wdrażaniu rozwiązań dostępu do Internetu, multimediów i połączeń głosowych dla branży hotelarskiej – zarówno renomowanych sieci, jak też pojedynczych hoteli typu boutique. Oferta firmy obejmuje również projektowanie sieci dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów, profesjonalne usługi wdrożeniowe oraz obsługę imprez, a także usługi posprzedażowe świadczone przez centra obsługi klienta zlokalizowane w Kanadzie i w Polsce.

Przedsiębiorstwo, założone w 1996 roku przez jej obecnego Prezesa i Dyrektora Zarządzającego, Arnona Levy’ego, w ciągu 10 lat stało się globalnym liderem w dziedzinie nowoczesnych usług i rozwiązań technologicznych przeznaczonych dla hotelarstwa. Od 2004 roku Guest-Tek jest notowany na giełdzie papierów wartościowych w Toronto, natomiast w dwóch ostatnich latach firma silnie rozwijała portfolio swoich produktów i usług opartych o sieci IP – wideo na żądanie (Video on Demand) i VoIP (Voice-over-IP) .

W ciągu ostatnich 18 miesięcy baza hotelowa obsługiwana przez Guest-Tek potroiła się – obecnie firma obsługuje 3280 hoteli i 470 tysięcy pokoi na całym świecie. Dynamiczny rozwój działalności, a także rosnące zapotrzebowanie klientów Guest-Tek na profesjonalne usługi wsparcia stały się przyczynkiem do podjęcia decyzji o uruchomieniu kolejnego centrum serwisowego, tym razem zlokalizowanego w Europie.

Po przeanalizowaniu danych dotyczących krajów najszybciej rozwijających się, takich jak Czechy, Litwa, Polska i Ukraina, wybraliśmy Polskę jako najlepsze miejsce dla stworzenia Europejskiego Centrum Serwisowego, wspierającego nasze działania. Polska posiada doskonałą, dynamicznie rozwijającą się gospodarkę, gotową infrastrukturę i tworzy warunki do powstawania siły roboczej o bardzo dobrym wykształceniu i wysokich kwalifikacjach technicznych. Nie bez znaczenia była ilość języków, jakimi posługują się Polacy – niemiecki, angielski, polski, włoski, hiszpański i rosyjski – co jest dla nas kluczowe z punktu widzenia klientów, których obsługujemy. Spodobali nam się też sami ludzie, ich pozytywne nastawienie oraz elastyczność. – powiedział Craig Snelgrove, Chief Operating Officer Guest-Tek.

Podobnie jak funkcjonujące już centrum serwisowe w Calgary, Europejskie Centrum Serwisowe świadczy usługi wsparcia dla gości hoteli-klientów Guest-Tek na czterech technicznych poziomach zaawansowania i w trzech językach obcych: angielskim, francuskim, hiszpańskim. Centrum obsługuje klientów Guest-Tek ze Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz Europy Zachodniej i funkcjonuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Obecnie zatrudnionych w nim jest 35 młodych pracowników, głównie absolwentów warszawskich uczelni wyższych o profilu technicznym, którzy przeszli szkolenia techniczne i szkolenia z zakresu obsługi klienta. Centrum korzysta również z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w zakresie urządzeń telekomunikacyjnych i oprogramowania pozwalającego na szybką i sprawną obsługę połączeń telefonicznych – ich producentem jest firma Avaya. Wdrożenia rozwiązań w polskim centrum dokonała firma Algotech Polska.

Docelowo w polskim centrum obsługi klienta Guest-Tek zlokalizowane zostanie również centrum obsługi sieci, w którym będzie pracował zespół specjalistów rozwiązujących skomplikowane lub wymagające czasochłonnej analizy problemy związane z działaniem sieci. Planowane jest także prawie sześciokrotne zwiększenie liczby pracowników warszawskiego centrum – do 200 osób.

Nie wykluczamy również, że będziemy rozwijać w Polsce nasz biznes związany z pozyskiwaniem nowych klientów – powiedział Craig Snelgrove. Jednak w najbliższym czasie nasze działania skoncentrują się głównie na dalszej rozbudowie Europejskiego Centrum Serwisowego.