Europrodukt 2005 dla Banku BPH

W tym roku bank otrzymał trzy statuetki za:

• komplet usług TransCash do obsługi wypłat i wpłat gotówkowych w formie zamkniętej,

• zintegrowany pakiet usług do przetwarzania i identyfikacji płatności masowych TransCollect i TransTable,

• tytuł i statuetkę Złoty Europrodukt za umacnianie pozytywnego wizerunku gospodarki i budowanie rynkowego prestiżu produktów, usług i ich marek.

Wyróżniony i nagrodzony dyplomem w konkursie został również Zespół Komunikacji i Marketingu Departamentu Bankowości Elektronicznej za profesjonalną działalność marketingowo-reklamową i efektywną promocję produktów bankowości internetowej dla korporacji.

Konkurs Europrodukt organizowany jest pod honorowym patronatem Premiera RP, Ministerstwa Gospodarki i Pracy, Ministerstwa Edukacji i Nauki, oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Promowane i nagradzane są w nim produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów, spełniają oczekiwania rynku europejskiego. Konkurs wyróżnia i promuje również działania realizowane przez organizacje gospodarcze, społeczne i samorządowe w zakresie wspierania lokalnej przedsiębiorczości i integracji z Unią Europejską.