Event na miarę XXI wieku

Forma realizacji X Jubileuszowego Klubu Isover była autorskim pomysłem Boomerang Team. Event miał na celu w sposób niekonwencjonalny i uroczysty podsumować IV edycję programu partnerskiego „Lepiej Razem” realizowanego przez Saint-Gobain Isover Polska. Celem programu było budowanie lojalności i współpracy z kontrahentami. Wśród zaproszonych gości byli najlepsi partnerzy handlowi uczestniczący w programie od wielu lat .

Tegoroczne spotkanie Klubu Isover podzielone zostało na trzy części: konferencyjną, warsztatową i artystyczną. Konferansjerem była Monika Richardson. Program konferencji obejmował przemówienie Jana Rooze, Prezesa Saint – Gobain i Wiesława Romańczuka – Dyrektora Handlowego oraz wykład na temat „Perspektyw rozwoju rynku budowlanego w 2006 roku”. Po zakończeniu konferencji goście udali się na zajęcia warsztatowe.

Jedna grupa „przeniosła się” do Hiszpanii, gdzie pod okiem zawodowych i utytułowanych tancerzy poznawała kroki salsy i samby. Trenerzy wybrali 9 par, które podczas wieczornego eventu wzięło udział w Turnieju Tańca. Druga grupa udała się na spotkanie z Pascalem Brodnickim i kuchnią francuską. Goście uczestniczyli we wspólnym przygotowaniu francuskich potraw.

Agencja zadbała o odpowiedni branding każdego z pomieszczeń – widoczne były banery reklamowe oraz rollbanery z logiem Klienta, na warsztatach kulinarnych goście otrzymywali fartuszki w barwach firmowych oraz wyhaftowanym logiem ISOVER. Każdy uczestnik na pamiątkę otrzymał wydrukowane przepisy potraw z podpisem PASCALA oraz drewniane łyżki z grawerunkiem.

Wieczorem goście uczestniczyli w uroczystej kolacji, a po niej nastąpiła część oficjalna, podczas której wyróżnieni zostali laureaci IV edycji programu partnerskiego „Lepiej Razem”.

Po zakończeniu części oficjalnej programu wieczornego Monika Richardson zaprosiła wszystkich na wirtualną wędrówkę po krajach, gdzie obecne są fabryki ISOVER. Podróż tą zapewniła, specjalnie na tą okazję przygotowana multimedialna scenografia. Na ośmiu dużych ekranach rozwieszonych wokół sali wyświetlane były obrazy ukazujące kulturę wybranych państw. Obraz miksowany na żywo, przez profesjonalnego VJ- a. Goście siedzący na sali widzieli jednocześnie kulturę Chin, Francji, Korei, Rosji, Norwegii, Turcji i USA, Hiszpanii, Japonii.

Boomerang Team jest prekursorem wykorzystania podczas realizowanych eventów marketingu zapachowego. Podczas wieczoru – w powietrzu unosił się najpierw zapach słodkich hiszpańskich pomarańczy a później zapach francuskich perfum. Pierwszym przystankiem w podróży po Świecie była gorąca Hiszpania. Zespół Zbigi Band grając żywiołową hiszpańską muzykę wprowadził gości w nastrój tego kraju. Monika Richardson zapowiedziała film, który realizowany był podczas warsztatów tanecznych i zaprosiła na parkiet pary, który wzięły udział w turnieju tańca.

Kolejnym Państwem, do którego zaproszono gości była Francja. Wszyscy obejrzeli film realizowany podczas warsztatów kulinarnych oraz wypowiedź Pascala, który opowiedział o tym, jak radzili sobie uczestnicy z przygotowywaniem potraw francuskich.

Na zakończenie programu gości czekała jeszcze jedna niespodzianka – spotkanie z polskim artystą – Krzysztofem Krawczykiem oraz jego największymi przebojami.

Firma Saint – Gobain Isover Polska zorganizowała przetarg na realizację jubileuszowego spotkania Klubu Isover. W toku postępowania przetargowego przygotowanie eventu powierzono firmie Boomerang Team. Forma realizacji X Jubileuszowego Klubu ISOVER była autorskim pomysłem Boomerang Team.

Informacje o firmie:

Boomerang Team Sp. z o.o. –zakresem swoich działań obejmuje event marketing, field marketing, PR, incentive travels, loyality programs. Specjalizuje się w imprezach okolicznościowych, integracyjnych, masowych, tematycznych, survivalu i team buildingu. Organizuje konferencje, kongresy, seminaria. Firma realizuje również kampanie reklamowe z wykorzystaniem wielu kanałów informacyjnych. Spółka działa od 7 lat na terenie całego kraju i jest największą agencją eventową w północno-wschodniej Polsce. Do głównych klientów Boomerang Team należą: GE Money Bank, GlaxoSmithKline Phamaceutical, Wyborowa S.A., Grupa Michelin, PTK Centertel, Hitachi Power Tools, Zelandia Super Bake, Dryvit, Górażdże Beton, Cemet, Jasam.