EventLab wydziela dział strategii i planowania

Decyzja o powstaniu nowych stanowisk jest podyktowana baczną obserwacją rynku. Szczególnie przy działaniach niestandardowych jakie oferuje EventLab klienci oczekują poparcia pomysłów oraz rozwiązań twardymi danymi. Równie ważne jest szacowanie zwrotu z przeprowadzonych inwestycji, informacji która w chwili obecnej jest często pomijana w działaniach z zakresu marketingu doświadczeń.

Dla Pawła Halickiego, pierwszego członka powstającego zespołu, jest to pierwsza pełno etatowa praca w agencji. Wcześniej Paweł był zaangażowany w tworzenie projektów eventowych m.in. dla marki Pall Mall oraz księgarni Traffic. Jako freelancer, był również współtwórcą księgarnio-klubo-kawiarni Tarabuk. W EventLab pracuje na stanowisku „planner”.

Wierzymy, że ten kierunek rozwoju jest bardzo ważny i pozwala nam lepiej poznawać rynek oraz jego potrzeby, a swoją wiedzę przekazywać naszym klientom. Jesteśmy jedyną agencją specjalizującą się w działaniach niestandardowych, która popiera swoją wiedzę twardymi danymi. To dla nas bardzo ważne by nasze propozycje były wiarygodne, a nie jedynie kreatywne.
– mówi Julian Kozankiewicz, Managing Partner agencji.