Eventy teaserowe dla marki Fanta

Akcja teaserowa, realizowana w drugiej połowie kwietnia, skierowana była do uczniów szkół średnich i studentów uczelni wyższych w wieku 15-23 lata, mieszkających w dużych miastach. Odbywała się równolegle z teaserową reklamą telewizyjną. Celem pierwszego etapu kampanii było wzbudzenie zainteresowania hasłem Bamboocha (czyt. bambucza), promującym nowy wizerunek Fanty i tym samym wprowadzenie do „młodzieżowego słownika” nowego zwrotu, który zaistnieje w codziennym życiu młodych ludzi, jak np. siema, heya, cool… Główny slogan reklamowy zachęcający do spróbowania napoju brzmi „Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha”.

Eventy teaserowe odbyły się w 10 miastach Polski: Katowice, Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź. Oparte były na wywiadach przeprowadzanych przez reporterów Radia „Bamboocha”, którzy pojawili się w 350 liceach i uczelniach wyższych. Para młodych reporterów, ubranych w stylu Bamboocha, wyposażonych w mikrofon z odpowiednim oznakowaniem, zachęcała młodych ludzi do rozmów i dyskusji na temat znaczenia i pierwszych skojarzeń ze słowem Bamboocha, wyobrażenia sobie miejsc, osób, sytuacji, rzeczy, które są Bamboocha, mogą być Bamboocha lub zdecydowanie nie mieszczą się w tej kategorii. Wszystkie osoby, które wzięły udział w rozmowach lub znalazły się w pobliżu, zostały oznaczone kolorową naklejką Bamboocha.

W ramach promocji nowego wizerunku napoju Fanta podobne akcje teaserowe zostały skierowane również do pracowników Coca-Coli. Wywiady, przeprowadzane w budynkach na Annopolu i w Focusie, zakończone zostały konkursem z nagrodami w stylu „Bamboocha”.

Agencja IQ Marketing przygotowuje kolejne akcje komunikujące nowy wizerunek Fanty, które będą realizowane podczas trwania kolejnych etapów kampanii promocyjnej.