Expander zdobył „GODŁO JAKOŚCI OBSŁUGI” 2008 w kategorii doradztwa finansowego, przyznane na podstawie ocen klientów w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi 2008”.
W badaniu udział wzięło 12 tys. konsumentów z 16 województw, którzy oceniali jakość obsługi w firmach z różnych branż, w tym również w kategorii doradztwa finansowego. Inne firmy doradztwa finansowego, z uwagi na niewystarczającą liczbę oddanych głosów, nie zostały uwzględnione w rankingu.
Zdaniem organizatorów plebiscytu, w tym roku zainteresowanie ze strony mediów i samych konsumentów jest znacznie większe niż podczas poprzednich edycji programu. Na podstawie wyników z pierwszych miesięcy szacują oni potrojenie liczby uczestników badania. Z nowymi komentarzami klientów można zapoznawać się na bieżąco na internetowej stronie Programu.
„Wysoka jakość obsługi klienta jest podstawą modelu finansów osobistych stworzonego i stosowanego przez Expandera” – mówi Monika Mucha, odpowiedzialna w Expanderze za rozwój umiejętności doradców i szefów placówek w zakresie obsługi klienta. Rozwój ten polega m.in. na ciągłym procesie szkolenia, a także regularnej weryfikacji jakości pracy każdego doradcy. „Jakość jest podstawowym kryterium oceny pracy doradcy finansowego Expandera” – mówi Monika Mucha.
Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników dostępne są w oficjalnym serwisie Programu: http://www.jakoscobslugi.pl/ oraz na stronie internetowej http://www.expander.pl.
Źródło: Expander