mBank eXtreme rozpoczął się piątkowym wieczorem z Piotrem Pustelnikiem, podczas którego znany polski himalaista i podróżnik opowiedział o swojej ostatniej wyprawie – mBank Annapurna Expedition.
W sobotni poranek aż 800 osób zdecydowało się na start w jednej z trzech konkurencji:
biegu terenowym (25 lub 40 km),
wyścigu rowerowym (80 lub 160 km),
chodzie (12.5, 25 lub 50 km).
Najmłodsza uczestniczka eXtreme – siedmio miesięczna Helenka – przebyła trasę chodu razem z mamą. Natomiast najstarszy uczestnik tegorocznej imprezy ma 78 lat. Startujący w mBank eXtreme to zarówno stali bywalcy maratonów, wyścigów rowerowych i biegów terenowych, ale także całe rodziny, szkoły i grupy przyjaciół, którzy lubią aktywnie spędzać czas. Nie zabrakło także pracowników mBanku, których można było poznać po czerwonych koszulkach.
Wieczorem, podczas pikniku najlepsi zawodnicy otrzymali wieńce laurowe oraz upominki, a wszyscy pozostali uczestnicy zostali uhonorowani pamiątkowymi medalami. Ponieważ w każdej imprezie mBank eXtreme, poza sprawdzeniem swojej wytrzymałości fizycznej, liczy się przede wszystkim wspaniała atmosfera i dobra zabawa, większość specjalnie przygotowanych nagród została rozlosowana wśród startujących.
Wyniki tegorocznego mBank eXtreme dostępne są w serwisie internetowym:
www.mbank.pl/sielpia2004/
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku, który jako pierwszy na rynku, na szeroką skalę, podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.