eXtremalny weekend

mBank eXtreme rozpoczął się piątkowym wieczorem z Piotrem Pustelnikiem, podczas którego znany polski himalaista i podróżnik opowiedział o swojej ostatniej wyprawie – mBank Annapurna Expedition.

W sobotni poranek aż 800 osób zdecydowało się na start w jednej z trzech konkurencji:

biegu terenowym (25 lub 40 km),

wyścigu rowerowym (80 lub 160 km),

chodzie (12.5, 25 lub 50 km).

Najmłodsza uczestniczka eXtreme – siedmio miesięczna Helenka – przebyła trasę chodu razem z mamą. Natomiast najstarszy uczestnik tegorocznej imprezy ma 78 lat. Startujący w mBank eXtreme to zarówno stali bywalcy maratonów, wyścigów rowerowych i biegów terenowych, ale także całe rodziny, szkoły i grupy przyjaciół, którzy lubią aktywnie spędzać czas. Nie zabrakło także pracowników mBanku, których można było poznać po czerwonych koszulkach.

Wieczorem, podczas pikniku najlepsi zawodnicy otrzymali wieńce laurowe oraz upominki, a wszyscy pozostali uczestnicy zostali uhonorowani pamiątkowymi medalami. Ponieważ w każdej imprezie mBank eXtreme, poza sprawdzeniem swojej wytrzymałości fizycznej, liczy się przede wszystkim wspaniała atmosfera i dobra zabawa, większość specjalnie przygotowanych nagród została rozlosowana wśród startujących.

Wyniki tegorocznego mBank eXtreme dostępne są w serwisie internetowym:

www.mbank.pl/sielpia2004/

Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku, który jako pierwszy na rynku, na szeroką skalę, podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.