Naczelny zmył mi głowę za ten tytuł twierdząc, że to mało poważne i w końcu musimy jakiś poziom trzymać, ale przekonałem go, że my też powinniśmy się czymś wyróżniać, żeby przyciągać czytelników. Może to seksistowskie, ale kto zajrzy na witrynę pośrednika OPPENHEIM ENTERPRISE, przyzna mi rację. Strona epatuje wręcz wiadomo jakimi skojarzeniami. Wszędzie roi się od zdjęć bardzo ładnych dziewczyn, a dodatkowego smaczku dodają takie hasła jak „gorrrące oferty” (mniam). Jak widać na rynku jest miejsce nie tylko na specjalizację produktową, ale również w zakresie nazwijmy to corporate design. Nie wiemy niestety jak jest z prowadzeniem szkoleń w Oppenhaimie, a co za tym idzie nie potrafimy odpowiedzieć o merytorycznej ofercie firmy, jednak swoją historię ma – działa już 12 lat. Pośredniczy m.in. w pożyczkach hipotecznych, kredytach mieszkaniowych, konsolidacyjnych i dla deweloperów. Jak się chwali na swoich stronach zawarła 23 tysiące transakcji. Wychodzi ponad 5 dziennie, wliczając w to soboty i niedziele – czyli całkiem niezły mają przerób. OPPENHEIM ENTERPRISE specjalizuje się w nietypowych i skompilowanych sprawach. Trzeba też zauważyć, że nie jest to zwykły pośrednik współpracujący z ok. 13 bankami. Na zlecenie robi też na przykład wycenę nieruchomości, kosztorys, zajmuje się obsługą prawną. Ma też na tyle mocną pozycję w branży, ze część banków przygotowuje dla nich specjalną ofertę. No i co jak co, ale obsługiwać ponad 40 inwestycji na rynku pierwotnym, to już jest coś… Jak zatem widać – przyjęta strategia najwidoczniej działa. No, a w sumie co ma nie działać jak mówię Naczelnemu, skoro nawet CitiGold poszedł tą samą drogą… No i sama strona P.S. Chyba coś im tę stronę obciążyliśmy, albo co – bo dzisiaj nie działa. Trzeba próbować później http://www.oppen-kredyt.pl