Fakt Pieniądze – nowy dodatek co dwa tygodnie z Faktem

W najbliższą środę 3 marca wraz z gazetą codzienną Fakt, wydawaną przez Axel Springer Polska, ukaże się pierwsze wydanie nowego dodatku Fakt Pieniądze. Finansowy poradnik dołączany będzie do dziennika co dwa tygodnie w środy.

Fakt Pieniądze to dodatek o charakterze poradnikowym, w którym czytelnicy znajdą informacje o gospodarce i finansach. W każdym numerze obszernie omówiony zostanie temat wydania, czyli najważniejsze wydarzenie ostatniego okresu. Redakcja szczegółowo przedstawi także produkty finansowe, z którymi czytelnicy spotykają się na co dzień. Na łamach dodatku przeanalizowane zostaną konta osobiste, kredyty, lokaty, karty płatnicze i inne produkty skierowane do klientów indywidualnych.

W sekcji przeznaczonej dla właścicieli małych i średnich firm redakcja doradzi, jak finansować biznes i jak podnieść jego efektywność. Rubryka obejmować będzie porady dotyczące podatków, prawa pracy, ubezpieczeń, instrumentów finansowych, a ponadto przedstawione zostaną przykłady małych przedsiębiorstw, które odniosły rynkowy sukces. Stałą rubryką dodatku będzie również wywiad numeru, czyli rozmowa z ważną postacią świata gospodarki i finansów o bieżących wydarzeniach ekonomicznych.

„Każdy, kto obraca pieniądzem, znajdzie w dodatku coś dla siebie. Najbliższe nam będą małe i średnie firmy, bo to od ich kondycji w największym stopniu zależy gospodarka w skali makro. Ale pamiętać będziemy też o czytelnikach, którzy pracują u kogoś, albo żyją ze świadczeń państwowych, na przykład z emerytur” – mówi Robert Feluś, redaktor naczelny Faktu Pieniądze.

Fakt Pieniądze formą graficzną odbiegać będzie od grzbietu głównego.
Layout dodatku będzie nawiązywać układem do dzienników specjalizujących się w tematyce gospodarczej. Język tekstów będzie jednak przystępny i zrozumiały także dla tych czytelników, którzy nie mają rozległej wiedzy o gospodarce i finansach.

Dodatek ukazywać się będzie z Faktem co dwa tygodnie w środy, jako odrębny grzbiet o objętości od 8 do 12 stron na papierze gazetowym. Cena Faktu z poradnikiem finansowym nie zmienia się i wynosić będzie 1,40 zł. Wydanie promować będzie kampania wizerunkowa w telewizji (TVN24, Polsat News, TVP Info), radiu (PiN, TOK FM, PR Trójka), internecie i tytułach prasowych wydawcy. Kreację kampanii przygotowała agencja Bombadil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Źródło: Axel Springer