Fala pomocy wciąż zbyt mała

Polska Misja Medyczna organizuje akcję zbiórki pieniędzy dla ofiar klęski żywiołowej w Azji. Wzywa koncerny farmaceutyczne do przekazywania darów. Apeluje do firm i osób prywatnych o wpłatę choćby symbolicznej kwoty. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na leki oraz sprzęt do uzdatniania wody.

Ostatnie raporty Światowej Organizacji Zdrowia ujawniają przerażające statystyki. Katastrofa pochłonęła życie ponad 290 000 osób. Setki tysięcy straciło dach nad głową. W rejonie katastrofy wciąż brakuje środków sanitarnych i medycznych. Niezbędna jest woda pitna, szczepionki, antybiotyki. Epidemiolodzy alarmują o niebezpieczeństwie masowych zachorowań na cholerę i dur brzuszny. Choroby uśmierciłyby kolejne dziesiątki tysięcy osób.

Na potrzeby akcji humanitarnej, agencja interaktywna Digital One uruchomiła okolicznościowy serwis internetowy wspomagający zbiórkę pieniędzy i darów na rzecz poszkodowanych www.pmm.org.pl/azja. Banery z prośbą o pomoc dla potrzebujących, zamieszczone na stronach wielu serwisów i portali, kierują internautów do webspeciala, na którym znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji prowadzonej przez stowarzyszenie PMM, aktualnego zapotrzebowania na leki, sprzęt oraz pomoc specjalistów różnych dziedzin medycyny. Wkrótce zostanie także uruchomiona nowa, oficjalna witryna Polskiej Misji Medycznej.

Agencja interaktywna Digital One działa od 1999 roku. Realizuje projekty dla takich marek jak: 7UP, DaimlerChrysler, Hasbro, ING, Pepsi, Philip Morris, Schering AG, Simplus Team, Telekomunikacja Polska. Dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu strategii internetowych. Wykorzystuje potencjał nowych technologii oraz możliwości integracji Internetu z innymi kanałami komunikacji. Oferuje usługi doradcze, realizuje projekty z obszaru e-marketingu i marketingu mobilnego oraz wdraża zaawansowane technologie na potrzeby biznesu. Spółka już dwukrotnie znalazła się w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie – Deloitte Fast50.