Fanpage Citi Mobile liderem w rankingu Socialbakers

Fanpage Citi Mobile na portalu Facebook znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu stworzonym przez Socialbakers w kategorii response rate. Oznacza to, że jego twórcy najczęściej spośród uwzględnionych w badaniu profili, odpowiadają  na posty użytkowników.

Fanpage Citi Mobile stworzony został dla osób nowoczesnych, lubiących nowinki z zakresu technologii mobilnych. Są to użytkownicy żywo  zainteresowani tą tematyką; specjalnie dla nich wynajdujemy najciekawsze informacje z obszaru nowych technologii, gadżetów, hardware i software. Staramy się także rzetelnie i szybko odpowiadać na wszystkie ich pytania. Ponadto produkty i usługi komunikujemy w sposób przyjazny, mówi Małgorzata Nowak – Piszlewicz z   Biura Marketingu i Akwizycji Internetowej. Pierwsze miejsce w rankingu Socialbakers w kategorii response rate, to dla nas bardzo duże wyróżnienie, a jednocześnie dowód na to, że dbamy o naszych użytkowników. To potwierdzają wciąż rosnące statystyki – obecnie fanpage Citi Mobile posiada już ponad 38 tys. fanów.

Profil Citi Mobile powstał w kwietniu 2010 i początkowo zawierał treści wysoko specjalistyczne. Wkrótce jednak poszerzono komunikację o treści lifestyle’owe, rozpoczęto współpracę z podróżnikiem Jarkiem Sępkiem, który w przyjazny sposób pokazywał jak używać bankowości mobilnej w codziennym życiu. To spowodowało, że liczba użytkowników zdecydowanie  wzrosła i dzisiaj liczy już ponad 38 tys.osób. Citi Mobile może pochwalić się świetnymi statystykami, nie tylko, jeśli chodzi o samą liczbę fanów, ale także ich zaangażowanie (na poziomie 36 700 użytkowników zaangażowanie wynosiło około 2000 tys.).

Na profilu regularnie organizowane są konkursy i akcje powiązane z nowymi funkcjonalnościami bankowości mobilnej Citi np. Bump To Transfer, FotoKasa. Mają one za zadanie nie tylko zapoznać fanów z nowościami, ale także zapewnić im rozrywkę i rozwijać kreatywność. Stąd takie formy zabaw jak: quizy edukacyjne, nietypowe aplikacje etc. Obecnie fani profilu mają okazję skorzystać z aplikacji, stworzonej na potrzeby kampanii konta CitiDirect „Pozwól traktować się poważnie”. Użytkownik widzi komiksową scenkę z życia młodej osoby, a jego zadaniem jest dopisanie dowcipnej uwagi dorosłego w reakcji na informację, że używa ona konta CitiDirect. W konkursie wygrać można nagrody tygodniowe – MP4 i nagrodę główną – zasilenie konta kwotą 1000 pln.

Socialbakers to jeden z najbardziej cenionych serwisów analitycznych, zajmujących się statystykami serwisów społecznościowych. To najcześciej cytowane źródło, jesli chodzi o statystyki portalu Facebook, indeksuje dane z ponad 10 mln jego stron.

Więcej informacji o profilu CitiMobile
.

Źródło: Citi Handlowy