Ferratum Poland, jedna z wiodących na rynku firm mikropożyczkowych, zostało laureatem programu „Firma Przyjazna Klientowi”. Nagroda jest potwierdzeniem wysokiego standardu obsługi, a także satysfakcji klientów z oferowanych przez Ferratum usług finansowych. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie niezależnego badania opinii klientów.
„Firma Przyjazna Klientowi” to projekt badawczo-rozwojowy prowadzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem programu jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta poprzez audyt i nagradzanie przedsiębiorstw wyróżniających się wysokim profesjonalizmem w tej dziedzinie. Podstawą przyznania godła „Firma Przyjazna Klientowi” są wyniki badania przeprowadzonego przez zewnętrznych audytorów. Sprawdzany jest ogólny poziom zadowolenia klientów, ocena dotychczasowej współpracy z firmą oraz opinia dotycząca poszczególnych kanałów komunikacji firmy. Respondenci określają także prawdopodobieństwo rekomendacji usług czy produktów firmy członkom rodziny lub znajomym.
Firma godna zaufania
Ferratum Poland oferuje swoje usługi pod marką Ekspres Kasa. Umożliwia swoim klientom zaciągnięcie pożyczki w kanale tradycyjnym, poprzez pośredników kredytowych, a także składanie wniosków przez Internet lub telefon komórkowy. Obecnie trwają również prace nad ulepszeniem dostępnej już dla klientów aplikacji mobilnej na smartfony. W trosce o jak najlepszą komunikację z odbiorcami swoich usług firma oddaje do dyspozycji klientów telefoniczne Biuro Obsługi Klienta oraz udziela odpowiedzi na wszelkie pytania za pośrednictwem Internetu.
– Dokładamy wszelkich starań by standardy obsługi klientów Ekspres Kasy były jak najwyższe na każdym etapie współpracy z naszą firmą. Wyniki badania opinii klientów to obiektywna ocena efektów naszej pracy. Cieszymy się z przyznanego wyróżnienia, zwłaszcza, że w ostatnim czasie włożyliśmy wiele pracy w udoskonalenie procesu obsługi i unowocześnienie kanałów komunikacji z klientami. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” z pewnością zmotywuje nas do dalszej pracy w tej dziedzinie – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Poland.
Źródło: Ferratum Poland