FFCreation.com i PZL dla Motoroli

Konkurs, organizowany przez PZL, dotyczy osób, które w okresie promocji kupią jeden z modeli telefonów Motoroli (L6, L7 oraz V3) i wypełnią ankietę, zamieszczoną na stronie konkursowej. Ankieta zawiera pytania dotyczące ulubionego stylu ubioru, rodzaju muzyki, gatunku filmów, wartości, subkultur i nurtów kultury. Na ich podstawie komisja wybierze najciekawsze odpowiedzi. 10 zwycięzców wygra swój nowy wizerunek, który powstanie we współpracy z kreatorami wizerunku podczas weekendu w Hotelu SPA Ireny Eris „Dylewskie Wzgórza”. 40 kolejnych laureatów wygra zakupy z wizażystami na koszt Motoroli.

Serwis internetowy www.motowizerunek.pl został stworzony zgodnie z założeniami konkursu i marki. Nowoczesna i jednocześnie elegancka kreacja zachęca do wzięcia udziału w konkursie hasłami „wybij się z tłumu” oraz „wygraj swój nowy wizerunek”. Na stronie użytkownik znajdzie zasady konkursu, regulamin, opis nagród, ankietę i kontakt, a także informacje o modelach telefonów.

Kampania internetowa wyświetlana jest na najpopularniejszych portalach i komunikatorach.