FFCreation.com wyróżniona za HeyahKlub w konkursie Boomerang 2005

Podczas uroczystości agencja FFCreation otrzymała wyróżnienie w kategorii: program lojalnościowy (B2C, business to consumer) za HeyahKlub stworzony dla PTC. Według jurorów poziom był wyjątkowo wysoki, a wybór trudny.

Jest to dla nas bardzo ważna nagroda, gdyż w konkursie głównie oceniana była efektywność oraz strategia nominowanych programów lojalnościowych. Pomysł HeyahKlubu powstał w całości w FFCreation i był konsekwentnie realizowany od kwietnia 2004 do chwili obecnej. HeyahKlub był niewątpliwie najważniejszym projektem agencji w ostatnim roku. Aby najlepiej oddać klimat marki w HeyahKlubie zatrudniliśmy nawet „ziomala” – osiemnastolatka który zajmował się moderacją klubu, przeprowadzał research pomysłów wśród swoich rówieśników i był współautorem języka komunikacji na stronach www. Dzięki optymalnemu dostosowaniu projektu HeyahKlubu do oczekiwań grupy docelowej udało nam się stworzyć społeczność internetową wokół marki – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FFCreation.com

Unikatowość projektu HeyahKlub polega na aktywnym wykorzystywaniu różnych środków komunikacji i ich integracji. Jest ona widoczna już na pierwszym kroku przystępowania do klubu. Użytkownik może zapisać się do HeyahKlubu zarówno na stronach www.heyah.pl, jak i wysyłając SMS. Później użytkownik otrzymuje szereg korzyści:

• zarówno online (komunikator, forum, dokładne informacje o imprezach w całej Polsce, darmowe SMS’y głosowe, szereg konkursów),

• jak i offline (zaproszenia na imprezy Heyah, gratisowe dania w wybranych kinach i restauracjach, zniżki na ubrania).

Szczególnie ważnym elementem strategicznym projektu HeyahKlub było wykorzystanie

m-kuponów zamiast tradycyjnych plastikowych kart lojalnościowych. Do zidentyfikowania klubowicza wystarczy SMS od Heyahklubu obecny w telefonie użytkownika. Z takim SMS’em można przyjść do kina i odebrać darmowy popcorn, albo uzyskać darmowe wejście na imprezę. Taka konstrukcja klubu lojalnościowego pozwoliła istotnie obniżyć koszty wdrożenia programu lojalnościowego, a także uprościć procedurę konsumpcji korzyści z uczestnictwa w klubie.

Agencja FFCreation.com odpowiedzialna była nie tylko za stworzenie strategii HeyahKlubu i mechaniki jego funkcjonowania, ale także m.in. za:

• Bieżącą obsługę zapytań odnośnie HeyahKlubu wysyłanych ze strony www.heyah.pl, moderację forum i komunikatora

• Rozwijanie narzędzi budowania społeczności tj. komunikator (możliwość tworzenia własnych wizytówek, korzystania z „książki teleadresowej klubowiczów”), forum, chat

• Wymyślanie i organizację konkursów

• Kreację kampanii internetowych HeyahKlubu

• Obsługę platformy SMS i CMS stanowiących podstawę komunikacyjną klubu

• Dostarczanie bieżących informacji na temat imprez w głównych miastach Polski (www, e-mail, SMS)

• Pisanie Heyah Niusów wysyłanych pocztą elektroniczną i via SMS

Odbiór projektu był bardzo dobry. Z kilkuset tysięcy obecnych klubowiczów, większość prenumeruje Heyah Niusy i Heyah Imprezownię na e-mail i/lub SMS. Część aktywnie wykorzystuje m-kupony, oraz korzyści i narzędzia online.