Finał konkursu akcji „Twój Wybór Twoja Muza”

W ubiegłym tygodniu Pan Andrzej Kownacki, z miejscowości Gać w województwie dolnośląskim, odebrał w salonie DaimlerChrysler Automotive Polska Sp. z o.o., kluczyki do głównej nagrody, czerwono-czarnego Smarta forfour. Całe spotkanie, z okazji zakończenia akcji Pepsi „Twój Wybór Twoja Muza”, poprowadziła Pani Paulina Jaskólska, dziennikarka MTV. Kluczyki do samochodu szczęśliwemu zwycięzcy wręczyła Pani Katarzyna Nawrocka, Senior Brand Manager Pepsi. W spotkaniu udział wzięli także przedstawiciele partnerów konkursu: Pan Tomasz Nieborek- Manager Marketing Communication w DaimlerChrysler Automotive Polska, Pan Olgierd Cygan- Managing Director w Digital One oraz Pani Justyna Kępska- Account Manager Agencji Marketingu Mobilnego EL2.

Wielka nowatorska akcja organizowana przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp.z o.o., pod nazwą „Twój Wybór Twoja Muza” skierowana była do młodych ludzi, poszukujących świeżych i niestandardowych rozwiązań oraz zabawy. Tematycznie powiązana była z kluczową częścią ich życia – MUZYKĄ. Połączenie interaktywnych narzędzi promocji z mobilnymi dało niespotykany efekt. Program lojalnościowy cieszył się olbrzymim zainteresowaniem ze strony konsumentów, którzy nawet przy minimalnym zaangażowaniu mieli wymierne korzyści.

Aby wziąć udział w grze, po zakupieniu produktu należało zarejestrować się na stronie promocja.pepsi.pl i założyć konto. Było ono swego rodzaju wirtualną portmonetką, do której zbierano wirtualną walutę. Walutą obowiązującą w trakcie akcji były bonusy uzyskane z kodów umieszczonych pod żółtymi, promocyjnymi nakrętkami produktów Pepsi (1 kod to 100 Pepsi bonusów). Atutem był fakt, że uczestnik serwisu sam decydował jak wykorzysta swoje zasoby zebranych bonusów.

Każdy z uczestników miał do wyboru kilka opcji. Po pierwsze wszyscy fani muzyki mogli pobierać legalne pliki muzyczne on-line. Organizator przygotował do wyboru superhity najpopularniejszych zespołów i wykonawców. Drugą opcją wykorzystania kodów spod promocyjnych nakrętek były różnego rodzaju dzwonki, w tym true tones oraz inne gadżety na telefony komórkowe. Ciekawostką była opcja odbioru dzwonków również poza serwisem.

Dla tych zaś, którzy posiadali żyłkę hazardzisty, organizator przygotował niecodzienną formę aukcji, w której można było zdobyć ciekawe nagrody. Inwestując swoje bonusy z konta na serwisie Pepsi można było licytować samochód Smart forfour z odjechanym systemem audio, kultowe odtwarzacze muzyczne – iPody, komputery Mac mini, sprzęt muzyczny, składanki płytowe oraz programy do tworzenia muzyki. Aukcje w odróżnieniu od dotychczas proponowanych, miały charakter aukcji „w ciemno” – uczestnikom znany był wyłącznie minimalny poziom bonusów koniecznych do rozpoczęcia licytacji.

Najcenniejszą nagrodą wśród nagród aukcyjnych był samochód Smart forfour z radioodtwarzaczem CD firmy Harman Kardon z zestawem nagłaśniającym i zmieniarką CD obsługiwane z kierownicy wraz komputerem pokładowym. Dodatkowym elementem wzmagającym zainteresowanie tą aukcją był fakt, że jej wyniki został – zgodnie z regulaminem – ogłoszony na stronie dopiero po jej zakończeniu. Aby wygrać główną nagrodę zwycięzca zebrał ponad 1 000 000 Pepsi bonusów.

Nowatorski, a przy tym złożony projekt powstał przy współpracy Pepsi z partnerami: agencją interaktywną Digital One, agencją marketingu mobilnego EL2 oraz portalem internetowym Wirtualna Polska. Dostawcą legalnej muzyki była firma IPLAY.