Finał Odjazdowej loterii PeoPay Banku Pekao. Nagrody zostały rozdane

Bank Pekao S.A. wyłonił zwycięzców Odjazdowej loterii PeoPay. Wzięło w niej udział blisko 100 tys. klientów banku, którzy rywalizowali o nagrodę główną – samochód hybrydowy Toyotę Yaris Cross oraz nagrody drugiego stopnia, m.in. telewizory, laptopy, soundbary czy smartfony. Loteria była dobrą okazją do zabawy, ale także zachętą do aktywnego korzystania z aplikacji PeoPay oraz płatności telefonem lub zegarkiem z wykorzystaniem kart Maestro bądź Mastercard, wydanych przez Bank Pekao S.A.

Trwająca od lata zeszłego roku Odjazdowa loteria  PeoPay dobiegła końca. Laureatką głównej nagrody – Toyoty Yaris Cross, została pani Jolanta. Razem z blisko 100 tys. innych klientów wzięła udział w akcji – zarejestrowała się w loterii, a następnie wykonywała codzienne czynności: korzystała z aplikacji PeoPay i dokonywała płatności mobilnych. Tyle wystarczyło, aby wygrać nagrodę w loterii. Pani Jolanta nie jest jedynym zwycięzcą akcji, ponieważ oprócz nagrody głównej, wylosowani klienci zdobyli po jednym z pozostałych 100 atrakcyjnych upominków, w tym telewizory, laptopy i smartfony.

Warunkiem przystąpienia do loterii była rejestracja w akcji, zalogowanie do aplikacji PeoPay i wykonanie przynajmniej jednej transakcji Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay lub Garmin Pay z wykorzystaniem karty debetowej Mastercard® lub Maestro® bądź karty kredytowej Mastercard, wydanej przez Bank Pekao S.A.

– Naszym celem było zachęcenie klientów do aktywnego korzystania z aplikacji PeoPay i popularyzacja płatności telefonem lub zegarkiem z wykorzystaniem kart, w szczególności Maestro i Mastercard, wydanych przez nasz bank. Można powiedzieć, że nasi klienci pokochali płatności elektroniczne. Uczestnicy loterii wykonali  blisko 2 mln takich transakcji, co przełożyło się na prawie 2,5 mln losów loterii – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

Aplikacja PeoPay niezmiennie cieszy się zainteresowaniem klientów. Cały czas otrzymuje wysokie oceny w sklepach z aplikacjami. Ostatnio została  doceniona aż 4 nominacjami kapituły ekspertów Mobile Trends Awards w kategoriach: bankowość mobilna za rozwój aplikacji PeoPay, mobile dla dzieci i młodzieży za rozwój aplikacji PeoPay KIDS, reklama mobilna za kampanię „Aplikacja PeoPay – Baardzo Twoja!” oraz technologia wspierająca mobile za aplikację, która analizuje opinie użytkowników.

– Aplikacja mobilna PeoPay jest naszym flagowym rozwiązaniem. Cały czas staramy się podnosić jej atrakcyjność i dokładamy kolejne pozycje, wykraczające poza standardowe funkcje bankowości. Jak wynika z naszych danych, wprowadzane udogodnienia w aplikacji PeoPay są doceniane, gdyż tylko w ostatnim roku przybyło nam ponad 400 tys. nowych klientów, a liczba transakcji mobilnych się podwoiła – dodaje Wojciech Werochowski.

Bank Pekao udostępnia wiele sposobów płatności z wykorzystaniem kart, telefonów z Google Pay i Apple Pay, zegarków z funkcjami Fitbit Pay lub Garmin Pay, BLIK, czy za pośrednictwem operatora Tpay. W każdej godzinie klienci Banku Pekao wykonują średnio 200 tys. transakcji kartami, 15,4 tys. transakcji BLIK, 10 tys. transakcji Google Pay oraz 11 tys. transakcji Apple Pay. W ostatnich miesiącach klienci Pekao realizowali dziennie przeciętnie 270 tys. transakcji w sklepach internetowych. Średnia kwota jednej transakcji to około 150 zł.

Źródło: Bank Pekao