Finansowa prowokacja – nowa kampania emFinanse

– Wizerunek nagiego mężczyzny budzi pewne kontrowersje, jednak reklama ma przyciągać uwagę i już po pierwszych reakcjach widzimy, że ten cel został osiągnięty – mówi Joanna Berlińska, Menedżer ds. Marketingu, emFinanse. – W ciągu dwóch dni od wysłania mailingu otrzymaliśmy wiele e-maili od klientów z opiniami na temat promocji. Skuteczność kampanii przejawia się w liczbie wniosków kredytowych składanych m. in. przez internet, która wzrosła kilkakrotnie.

Akcja, realizowana pod hasłem „Sięgnij po kredyt”, ma na celu dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o głównych zaletach oferty: niskim oprocentowaniu i dużym wyborze kredytów. To także pierwszy projekt, w którym firma eksponuje bezpłatną opiekę osobistego Doradcy Kredytowego, jaką otrzymuje każdy klient.

W kreacji wykorzystano fragment dzieła obrazujący Adama kierującego rękę w stronę Stwórcy. W przekazie promocyjnym do Adama wyciągnięta jest ręka z kluczami do mieszkania. – Taki przekaz podkreśla, że kredyt jest dostępny, wystarczy po niego sięgnąć, najlepiej udając się do naszego Doradcy – dodaje Joanna Berlińska.

Kampanię zainicjowano mailingiem reklamowym do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników. W dalszej kolejności planowane są działania promocyjne w portalach o tematyce biznesowej i finansowej. Wsparciem kampanii będzie folia one-way-vision na szybach Oddziałów Hipotecznych emFinanse. Jednocześnie realizowane są także działania Public Relations, kształtujące wizerunek firmy jako profesjonalnego doradcy kredytowego.

Kreację zaprojektowała agencja Evangelist, odpowiedzialna za działania internetowe emFinanse.