Finlandia Midnight Sun 2006 zorganizowany przez EventLab

Warszawskie wydarzenie było jednym z 15 eventów Finlandia Midnight Sun odbywających się na świecie. Koncepcja Finlandia Midnight Sun odwołuje się do fenomenu Midnight Sun , kiedy w ojczyźnie Finlandii, pod kołem podbiegunowym słońce nie zachodzi przez 73 dni roku. Midnight Sun jest więc okazja do świętowania natury i darów oraz emocji, które przynosi. Główna międzynarodowa impreza Finlandia Midnight Sun 2006 odbędzie się 21 czerwca w Laponii.

Scenograficzne strefy eventu a także etapy scenariusza pokazywały Pure Beginning, który łączący się z zimnem, lodowcami i naturalną źródlaną wodą, z której wytwarzana jest Finlandia Vodka; Pure Beggining czyli fińską naturę budząca się do życia w pierwszych promieniach słońca oraz Pure Celebration łączącą ludzi z Midnight Sun. Gośćmi na Finlandia Midnight Sun 2006 były osoby, które wygrały zaproszenia w poprzedzających imprezę promocjach konsumenckich odbywających się w punktach HoReCa oraz partnerzy firmy Brown – Forman Polska, dystrybutora wódki Finlandia.

Agencja EventLab została wybrana do obsługi projektu Finlandia Midnight Sun 2006 w drodze przetargu prowadzonego przez dział marketingu Brown – Forman Polska oraz fińską agencję Elämystaikurit. Wcześniej EventLab był odpowiedzialny również za organizację eventu wprowadzającego wódkę Finlandia Grejpfruit Fusion który miał miejsce 11 maja 2006.