Mollie to dostawca usług finansowych w modelu omnichannel. Oferuje szeroki wybór lokalnych metod płatności dostosowanych do polskiego rynku, w tym rozwiązania takie jak BLIK i Przelewy24. Na wybranych rynkach Mollie oferuje również rozwiązania do obsługi płatności fizycznych, a w niedalekiej przyszłości planuje wprowadzenie ich także w Polsce.
Mollie ma ułatwiać obsługę transakcji, rozliczenia, raportowanie oraz ochronę przed oszustwami. Ponadto oferuje rozwiązania finansowe dostosowane do potrzeb zarówno startupów, jak i dużych przedsiębiorstw. Planuje otwarcie polskiego oddziału, rozwój lokalnego zespołu i zatrudnienie specjalistów ds. sprzedaży i rozwoju biznesu.
– Cieszymy się, że możemy rozpocząć działalność w Polsce – jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Chcemy dostarczać przedsiębiorcom rozwiązania, które są nie tylko nowoczesne, ale także intuicyjne i w pełni dopasowane do ich potrzeb. Dlatego postawiliśmy na integrację z dobrze znanymi metodami płatności, aby zapewnić firmom oraz ich klientom płynne i wygodne transakcje. Wierzymy, że lokalne podejście i elastyczność to klucz do sukcesu, z tego powodu będziemy nadal rozwijać nasze usługi, wsłuchując się w potrzeby polskich klientów – mówi Koen Köppen, dyrektor zarządzający Mollie.
Polskie firmy mogą skorzystać z ponad 120 gotowych integracji, w tym z popularnymi platformami e-commerce, takimi jak WooCommerce, Shopify, OpenCart, PrestaShop i Odoo. Ponadto Mollie oferuje szeroki wachlarz usług wspierających działalność biznesową, w tym narzędzia do księgowości i fakturowania, obsługi klienta (CRM) oraz wiele innych funkcji usprawniających zarządzanie przedsiębiorstwem.
Mollie w najbliższym czasie planuje dalszą ekspansję w Unii Europejskiej. Z usług firmy korzysta dziś ponad 250 000 przedsiębiorstw.
– Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem przejrzystości platformy Mollie. Konfiguracja płatności przebiegła szybko i bezproblemowo, a przejrzysty panel sprawia, że zarządzanie transakcjami to czysta przyjemność. Dzięki Mollie możemy oferować metody płatności popularne w Polsce i całej Europie, co znacząco zwiększyło naszą konwersję – mówi Max Bisselingm, CTO w OnlinePlasticGroup.
Źródło: Mollie