Spotkanie przeznaczone jest dla Członków Zarządu, Dyrektorów Handlowych i Marketingowych, Regionalnych Szefów Sprzedaży, Szefów Logistyki, Szefów IT czy bardziej ogólnie kadry zarządzającej i podejmującej decyzje mające wpływ na uzyskiwane przez firmę wyniki finansowe.
Na seminarium specjaliści z Solemis Group S.A. (dawniej Great Plains Polska) pokażą jak niemal w każdej firmie uzyskać co najmniej 231% zwrotu z inwestycji, podobnie jak:
– Firma Argo International Corporation (światowy dystrybutor towarów) zmniejszyła swoje koszty o 1/3
– W firmie Matas (łańcuch sieć sprzedaży 289 sklepów) nastąpiła 30% redukcja kosztów rozmów telefonicznych
– Prezes firmy NRGi (potentat energetyczny) dowiedział się, które koszty są naprawdę krytyczne z punktu widzenia jego firmy
Zaprezentowane zostaną również przykładowe korzyści z zastosowania systemu Targit do wielowymiarowych analiz danych, do szybkiego znalezienia odpowiedzi na pytania:
– Jak szybko reagować na sygnały z rynku? Jak znaleźć sposób na zwiększenie marży ze sprzedaży?
– Czy kluczowe informacje w firmie są we właściwych rękach? Czy właściwe dane trafiają do właściwych osób?
– Jak znaleźć produkty o najmniejszej rentowności, aby zredukować koszty ich przechowywania?
Szczegółowy program seminarium oraz formularz rejestracyjny jest na stronie http://www.solemis.com/RejestracjaTargit.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zainteresowani proszeni są o rejestrację w sieci lub kontakt z Justyną Borkowską, tel. 603-371-403, e-mail: jborkowska@solemis.com