Firma On Board PR podpisała umowę z US Pharmacia

Program, którego zaplanowaniem i realizacją zajęła się firma On Board PR ma charakter edukacyjny. Trzecia edycja kampanii Zdrowe Zatoki jest oparta na prestiżowych badaniach, które po raz pierwszy zostały przeprowadzone na terenie Polski. Celem programu Zdrowe Zatoki prowadzonej przez konsultantów On Board PR jest informowanie społeczeństwa nt. obniżenia jakości życia z powodu bólów zatok. Program Zdrowe Zatoki ma zainspirować społeczeństwo do troski o zdrowie zatok.

Program Zdrowe Zatoki podzielony został na dwie etapy: wiosenny poświęcony alergicznemu nieżytowi nosa oraz jesienny dotyczący powikłań wynikających z przeziębień.

Kampania Zdrowe Zatoki obejmie szereg zróżnicowanych działań m.in.: cykl bezpłatnych konsultacji laryngologicznych, opracowanie materiałów edukacyjnych, wydanie bezpłatnego poradnika edukacyjnego.

Firma On Board PR, która jest autorem programu Zdrowe Zatoki, rozpoczęła realizację kampanii we wrześniu 2003 roku. Problem bólów zatok dzięki ogólnopolskiej kampanii odbił się szerokim echem w mediach. Była to pierwsza kampania edukacyjno-społeczna prowadzona na tak szeroką skalę, która dotyczyła chorób związanych ze schorzeniami zatok. Potwierdzeniem sukcesu programu są nie tylko wysokie wyniki w liczbie publikacji. Kampania „Zdrowe Zatoki” prowadzona przez firmę On Board PR zdobyła nagrodę Magellan Awards 2004 w międzynarodowym konkursie branży public relations organizowanym przez LACP- amerykańską organizację skupiającą profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. „Zdrowe Zatoki” uzyskały brązową nagrodę, jednocześnie znalazły się na liście LACP 50 najlepszych kampanii PR na świecie w 2004 roku.