Firma PARTNER ASM wygrała przetarg na obsługę merchandisingową Uzdrowiska Krynica – Żegiestów S.A.

Głównym celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży wód butelkowanych z portfolio Uzdrowiska Krynica – Żegiestów.

Na terenie Krynicy znanej jako „perła polskich uzdrowisk” znajdują się 23 ujęcia wody , z tego z siedmiu ujęć („Zdrój Główny”, „Słotwinka”, „Jan”, „Józef”, „Mieczysław”, „Tadeusz”, ” Zuber „) czerpie i podaje się wody do kuracji pitnej (krenoterapii) lub używa do produkcji wody butelkowanej. Z pozostałych ujęć, wody mineralne przeznaczane są do leczenia wziewnego (inhalacje) oraz zabiegów w postaci kąpieli mineralnych kwasowęglowych.

Wysoko mineralizowane wody mają niewątpliwe (potwierdzone badaniami fizykochemicznymi i klinicznymi) właściwości lecznicze.

Informację o przetargu Uzdrowisko Krynica – Żegiestów opublikowało zgodnie z obowiązującymi przepisami na swojej stronie internetowej i w siedzibie Spółki. Do przetargu zgłosiły się w sumie trzy firmy. Czynnikami decydującymi okazały się zasięg realizowanych usług i cena.

Uzdrowisko Krynica – Żegiestów promuje swoje wody butelkowane na łamach prasy ogólnopolskiej i regionalnej w eterze, jak również aktywnie uczestniczy w targach branżowych. Jak co roku planuje wzmożone działania marketingowe na czas przedświąteczny.