Od stycznia br. oferta kanału została rozszerzona poprzez uruchomienie przekazu dedykowanego dla Polski. Polska jest kolejnym po Wielkiej Brytanii i Afryce Południowej krajem odbierającym przekaz dostosowany do potrzeb lokalnej widowni. Niedawno na antenie zaczęły się pojawiać polskie akcenty: między programami prezentowane są krótkie materiały z polskimi gwiazdami sportów ekstremalnych, zachęcającymi do oglądania kanału.
Firma Program kierowała pracami nad stworzeniem ośmiu spotów, które pojawiają się na antenie w dwóch wersjach – skróconej i pełnej. W materiałach tych swoje umiejętności prezentują Tomek Dara, Piotr Reczek, Tomek Kotnych, Janek Pietruczuk, Łukasz Lewandowski, Marek Sąsiadek, Tomek Piekarski oraz Adam Żurawicki.
Jacek Koskowski, Prezes Zarządu Programu, powiedział: Bardzo się cieszę, że oprócz działań marketingowych, public relations i dystrybucyjnych zaczęliśmy zajmować się produkcją telewizyjną. Tym bardziej, że Extreme jest marką silną i rozpoznawalną w Polsce. Tematów do produkcji na pewno nam nie zabraknie. Myślę, że działania prowadzone dla ESC zapoczątkują podobną współpracę z innymi kanałami – tym bardziej, że nasz rynek ma dla nadawców coraz większe znaczenie
Produkcja spotów dla ESC w całości finansowana jest przez, chellomedia, którego częścią jest Extreme Sports Channel.