Gdzie te firmy, które walczą o dobrego pracownika?

Cały rynek walczy o pracowników, ale tylko nielicznym udaje się najpierw przekonać do siebie, a później zatrzymać najlepszych. Najskuteczniejszych pracodawców można zgłaszać w konkursie „Siła przyciągania” już tylko do 12 października.

Celem organizowanego już po raz trzeci przez „Puls Biznesu” konkursu jest wyłonienie najciekawszych inicjatyw pozwalających firmom ściągać do siebie najlepszych pracowników. Regulamin daje szansę wielu różnym podmiotom (startować mogą zarówno firmy duże, jak i mniejsze przedsiębiorstwa) na zaprezentowanie się w gronie liderów w walce o talenty.

Przejdź do strony konkursu silaprzyciagania.pl (Puls Biznesu)

Kandydaci będą rywalizowali o miano liderów w kilku kategoriach, w tym:

Mnogość kategorii to wyraz szczegółowego podejścia organizatorów do zyskującego na znaczeniu employer brandingu.

– W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych – mówią organizatorzy konkursu „Siła przyciągania”.Zgłoszenia firm można dokonywać jeszcze tylko do 12 października br. Więcej szczegółowych informacji o konkursie znajduje się na stronie silaprzyciagania.pl.

MW