Firmy Linksys i o2.pl tworzą wspólną ofertę usług VoIP

Jedynym warunkiem, jaki klienci muszą spełnić, aby skorzystać z oferty jest posiadanie w domu lub w biurze dostępu do szerokopasmowego łącza internetowego. Użytkownik otrzymuje bramkę PAP2T, którą wystarczy podłączyć do sieci, a aktywacja i konfiguracja odbędzie się automatycznie. Dzięki bramce VoIP użytkownik może korzystać z Tlenofonu stosując dowolny, analogowy aparat telefoniczny. Wraz z urządzeniem użytkownik otrzymuje bezpłatnie własny, stały numer telefonu.

„Coraz większa liczba klientów indywidualnych i małych firm w regionie EMEA korzysta z usług VoIP. Nowe usługi są uruchamiane praktycznie co miesiąc. Sądzimy, że bramka PAP2T doskonale sprawdza się w tego typu zastosowaniach. Cieszy nas, że portal o2.pl podziela naszą opinię” — powiedział David John Kelly, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Linksys.

„Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom subsydiowane bramki VoIP w powiązaniu z naszymi usługami, ponieważ w ten sposób możemy pokonać największą przeszkodę stojącą na drodze do masowego korzystania z telefonii internetowej – cenę urządzeń. Po kilkumiesięcznych testach jakości głosu i funkcjonowania usługi w naszych laboratorium wybraliśmy bramkę Linksys PAP2T ze względu na doskonałe rezultaty, jakie to urządzenie osiągało” — powiedział Jacek Świderski, członek zarządu firmy o2.pl.