Firmy z branży marketingowej dla SOS Wiosek Dziecięcych

Trwa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce „Tak trudno żyć bez mamy – tak łatwo przekazać 1% podatku osieroconym dzieciom” zrealizowana dzięki zaangażowaniu firm z branży marketingowej. Akcja rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia. Ma przyczynić się do świadomego rozwiązywania problemu osieroconych dzieci w Polsce, poprzez przekazanie 1 % podatku dochodowego SOS Wioskom Dziecięcym.

Gdyby nie bezinteresowna życzliwość wielu firm i mediów, nie bylibyśmy w stanie prosić o 1% tak profesjonalnie. To dzięki pracy, często po godzinach, wszystkich naszych partnertów- ludzi dobrej woli możemy dotrzeć z naszą prośbą do tak wielu osób
– mówi Elżbieta Janczur, dyrektor Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Akcja promocyjno-informacyjna w Internecie, przygotowana przez agencję OS3 multimedia, obejmuje mailing oraz kampanię bannerową kierującą na specjalną stronę internetową. Pod adresem www.sos-wd.org/1procent można znaleźć wskazówki na temat przekazania środków finansowych na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych.

SOS Wioski Dziecięce było pierwszym Stowarzyszeniem, którym OS3 multimedia zaopiekowała się w ramach programu bezpłatnego wspierania organizacji pozarządowych „Dajemy wędkę, a nie rybę”. Współpraca między Wioskami SOS a agencją trwa już trzy lata i wraz z rosnącymi potrzebami organizacji jest poszerzana o nowe usługi. Za całość kreacji kampanii odpowiada BBDO Warszawa, agencja stale współpracująca z Wioskami Dziecięcymi SOS na zasadach non – profit. Od tego roku SOS Wioski Dziecięce wpiera także firma public relations Rowland Communications.

W ramach kampanii udało się uzyskać darmowe powierzchnie reklamowe w 33 tytułach prasowych: Almanach Business Center Club, Aktivist, BCC Magazyn, Brief, Dobre Rady, Bella Relaks, Chwila dla Ciebie, Golf & Life, Doradca Podatnika, Gazeta Bankowa, Gazeta Wrocławska, Hotelarz, Fiskus, Imperium TV, Fluid, Nowiny, Ozon, Sukces, Pani, Takie jest życie, Poradnik Małej Firmy, Puls Biznesu – Business Class, Rzeczpospolita, Wprost, Voyage, Życie Warszawy, Super Express, Tempo, Przegląd Sportowy, VAT 2006, Wróżka, Wychowanie w przedszkolu, Życie Szkoły. Przy pozyskiwaniu darmowych powierzchni pomógł dom mediowy Starcom i dom prasy regionalnej Mediatak.

Darmowe powierzchnie reklamowe w Internecie (Parkiet.com, Ad.net, Gazeta.pl, AbroMedia, Wp.pl i O2.pl) uzyskano dzięki wsparciu Starcom Next.

Ideę przekazania 1% podatku Wioskom Dziecięcym SOS propagować będą citylighty podarowane przez firmę Clear Channel Poland, bilbordy od firm Stroer i News Outdoor, tablice w pociągach InterCity, które podarowała firma Mi Promocja oraz ekrany powitalne bankomatów Euronet.