First Data Polska: kim jest bankowy klient przyszłości?

Już po raz trzeci Laboratorium Przyszłości First Data Polska zaprasza gości na inspirujące i interaktywne spotkanie poświęcone przyszłości bankowości – 20 listopada w Warszawie. W tym roku tematem będzie Klient Przyszłości, kim jest i jak strategicznie przygotować organizację na jego nadejście.

Na początek inspiracje

Laboratorium Przyszłości 2018 rozpocznie się od wystąpień psychologa i konsultanta biznesu Wojciecha Herry: Przyszłość zaczyna się już dziś… Czyli jak zmiany społeczne, gospodarcze i technologiczne wpłyną na zachowania Klientów Przyszłości? oraz doradcy strategicznego Grega Albrechta: Future-proof: dlaczego warto myśleć o Kliencie Przyszłości i jak się na niego strategicznie przygotować? Zaproszeni goście nakreślą obraz nadchodzących zmian czekających rynki i konsumentów na tle technologicznej rzeczywistości.

Czas na warsztaty

Głównym punktem programu będą strategiczne warsztaty przeprowadzone przez firmę 4CF Strategic Foresight: Konsument Przyszłości: strategia w czasie rewolucji. Uczestnicy po raz kolejny będą pracować w grupach moderowanych przez facylitatorów 4CF i budować profil klienta przyszłości, łącząc prognozowane zjawiska społeczne wynikające z przeobrażeń technologicznych w zestaw cech i upodobań konsumenta. W efekcie powstaną typy klientów, nazwane wedle upodobań, sposobu spędzania czasu czy doświadczenia cyfrowego.

Na przebieg i zawartość agendy warsztatu uczestnicy mieli wpływ, wypełniając specjalną ankietę przed rozpoczęciem wydarzenia. Podobnie jak w poprzednich edycjach podsumowaniem warsztatów będzie raport.

Przyszłość już dziś

Własne innowacyjne projekty Banku Przyszłości i Sklepu Przyszłości, uwzględniające zachodzące zmiany w podejściu klientów do zakupów i finansów, zaprezentują specjalnie zaproszeni goście m.in. z ING Banku Śląskiego.

Najważniejsze informacje:

PRNews.pl jest patronem medialnym wydarzenia.