First Data rozszerza umowę z Mazowieckim Bankiem Regionalnym

First Data Corporation podpisała umowę z dynamicznie rozwijającym się Mazowieckim Bankiem Regionalnym S.A. W ramach porozumienia poszerzony zostanie zakres dotychczasowej współpracy.

Umowa obejmuje implementację innowacyjnej aplikacji WDX (Web Data Access eXchange). Jest ona oparta na bazie usług sieciowych Web Service i łączy systemy First Data Polska z kanałami Banku. W praktyce, platforma WDX umożliwi posiadaczom kart płatniczych Banku dostęp do zintegrowanych danych kartowych i transakcyjnych w czasie rzeczywistym  (on-line) w zakresie sprawdzenia salda dostępnych środków, informacji o historii autoryzacji  i transakcji, aktywacji kart, zmianie ich statusu oraz historii opłat kredytowych. 

Docelowo, platforma zapewni dostęp do szerokiego spektrum innych nowoczesnych produktów i usług z wykorzystaniem systemów i aplikacji bankowych, przy zachowaniu elastycznego doboru sposobu komunikacji poprzez bankowość elektroniczną, SMS/WAP (Short Message Service/Wireless Application Protocol) i IVR (Interactive Voice Response). 

Kolejnymi usługami wdrażanymi w MR Banku S.A. przez First Data Polska, wprowadzającymi szereg ułatwień dla klientów, są: 

„Pierwszoplanowym zadaniem Mazowieckiego Banku Regionalnego jest podnoszenie jakości usług oferowanych klientom oraz szybkości obsługi rozliczeń, które są jednym z elementów prowadzenia efektywnej działalności gospodarczej. First Data Polska wychodzi naprzeciw naszym oczekiwaniom już od 2002 roku, kiedy to rozpoczęła się nasza współpraca. Mamy nadzieję, że kolejne lata okażą się równie owocne” – powiedziała Danuta Kowalczyk, Prezes Zarządu Mazowieckiego Banku Regionalnego S.A. 

„Mazowiecki Bank Regionalny S.A. to ważny i doświadczony klient sektora bankowego, z którym współpracujemy już od kilku lat, sukcesywnie rozszerzając pakiet oferowanych usług” – powiedział Grzegorz Długosz, Członek Zarządu First Data Polska S.A. – „Szczególnie cieszy więc możliwość wprowadzenia kolejnych produktów, świadcząca o obopólnym zadowoleniu z dotychczasowej współpracy”. 

Źródło: First Data