First Data wspiera najmłodszych

First Data Polska, właściciel marki POLCARD, już po raz piąty wsparła ogólnopolską akcję charytatywną Urtica Dzieciom, której celem jest pomoc dziecięcym oddziałom onkologii i hematologii z całej Polski. 

W ramach tegorocznej 13. już edycji akcji Urtica Dzieciom zorganizowany został konkurs plastyczny, w którym wzięły udział prace wykonane przez najmłodszych pacjentów oddziałów onkologicznych i hematologicznych. Do finału konkursu jury zakwalifikowało 60 prac, które były licytowane w trakcie gali finałowej, wieńczącej tegoroczną akcję. Uroczystość odbyła się 22 października we wrocławskiej Starej Garbarni i gościła 120 osób – przedstawicieli firm farmaceutycznych, banków i dolnośląskiego biznesu. Dochód z aukcji dzieł małych artystów oraz sprzedaży biletów, który w tym roku wyniósł 65 tysięcy złotych przeznaczony zostanie na potrzeby dzieci dotkniętych chorobą nowotworową.  

First Data Polska realizując politykę odpowiedzialnego biznesu od wielu lat angażuje się w działalność charytatywną, której celem jest pomoc najmłodszym, wspierając m.in. Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Od 2005 roku uczestniczy także w akcji Urtica Dzieciom, nieodpłatnie udostępniając terminale marki POLCARD na czas trwania aukcji. Wszystkie transakcje w terminalach realizowane są bezprowizyjnie. First Data zwraca się także z prośbą do banków-wystawców kart, którymi realizowane są transakcje darczyńców o odstąpienie w tym przypadku od pobierania opłaty interchange fee, a w przypadku odmowy – pokrywa tę opłatę.  

„Cieszę się, że First Data Polska po raz kolejny mogła pomóc najmłodszym. Wierzę, że dzięki wspólnemu działaniu wszystkich osób i instytucji zaangażowanych w akcję Urtica Dzieciom na twarze najmłodszych pacjentów w całej Polsce powróci uśmiech.” – powiedział Janusz Diemko, Prezes Zarządu First Data Polska. 

Źródło: First Data