First Data zajmie się wydawnictwem kart MC PayPass dla DB PBC

First Data Polska poszerza współpracę z Deutsche Bank PBC o wydawnictwo i procesowanie płatności w ramach nowego programu kart bezstykowych wdrażanych przez bank. 

First Data Polska od 2008 roku współpracuje z Deutsche Bankiem, wydając i obsługując karty w ramach systemów MasterCard i Visa i teraz poszerza swoje usługi dla banku o karty kredytowe z opcją płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass. Posiadacze tych kart będą mieli możliwość dokonywania szybkich płatności polegających na przyłożeniu karty do specjalnego terminala, bez konieczności potwierdzania transakcji kodem PIN lub podpisem do kwoty 50 złotych, w tysiącach punktów usługowo-handlowych w całej Polsce. Nowe karty kredytowe Deutsche Bank jako pierwsze na rynku łączą w sobie technologię płatności zbliżeniowych z programem lojalnościowym – każda transakcja bezgotówkowa jest przeliczana na punkty w programie Premium Club. 

„Cieszymy się z rozwoju i poszerzenia naszej współpracy z Deutsche Bankiem PBC i z możliwości technologicznego wspierania wprowadzanych przez Bank kart kredytowych wyposażonych w funkcję płatności bezstykowych” – powiedział Grzegorz Długosz, Członek Zarządu First Data Polska S.A. „Jesteśmy przekonani, że w przyszłości będziemy kontynuować rozwój projektów dających klientom więcej możliwości i wygody” – podsumowuje Długosz. 

W 2009 roku, First Data Polska i Deutsche Bank PBC S.A. poszerzyły zakres współpracy  o wydawnictwo i obsługę kart z mikroprocesorem systemu Visa. Aktualnie wszystkie karty Banku wydawane są w technologii EMV, gwarantującej najwyższe standardy bezpieczeństwa. Karty zbliżeniowe to kolejny produkt zapewniający klientom wygodny  i bezpieczny sposób dokonywania transakcji. 

Źródło: First Data