FM Bank i home.pl razem dla mikroprzedsiębiorców

home.pl, dostawca usług internetowych, oraz FM Bank S.A., bank specjalizujący się finansowaniu rozwoju mikro i małych firm, ogłaszają współpracę, której celem jest dostarczenie przedsiębiorcom wyspecjalizowanych usług bankowości elektronicznej oraz narzędzi do prowadzenia biznesu w Internecie.

Współpraca pomiędzy FM Bank i home.pl to przede wszystkim specjalne oferty dla klientów. FM Bank zaoferował dobre warunki prowadzenia konta firmowego oraz obniżone koszty otrzymania kredytu dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy na bazie usług Business Shop w home.pl. Osoby te będą mogły skorzystać m.in. z bezpłatnego rachunku bankowego, karty Visa Business Gold czy też darmowych przelewów wykonywanych w oddziale banku (w tym do ZUS i US).

„Specjalnie dla klientów home.pl, którzy prowadzą mikro lub małe firmy, FM Bank przygotował korzystne warunki kredytowe oraz specjalną ofertę rachunku firmowego, gwarantującą brak opłat związanych z jego prowadzeniem. To wyjątkowa oferta i kierujemy ją do przedsiębiorców szukających optymalnych rozwiązań dla swojego biznesu” – powiedziała Magdalena Dulczewska, pierwszy zastępca prezesa zarządu FM Banku, odpowiedzialna między innymi za marketing i sprzedaż.

Firma home.pl przygotowała natomiast promocyjne ceny na usługi Business Web oraz Business Shop. Dzięki nim klienci FM Banku będą mogli założyć swoją stronę WWW oraz sklep internetowy w cenach obniżonych nawet o 50%. Aby skorzystać z tej oferty, wystarczy zapytać doradcy w oddziale FM Banku o specjalny kod, który umożliwi rejestrację usług na preferencyjnych warunkach.

„Usługi bankowości dla firm świadczone przez naszego partnera – FM Bank – to uzupełnienie oferty home.pl skierowanej do przedsiębiorców prowadzących biznes w Sieci. W home.pl założą oni sklep internetowy, skorzystają z usług pozycjonowania, płatności elektronicznych czy infolinii – a teraz zyskują także możliwość założenia nowoczesnego rachunku bankowego czy pozyskania środków na finansowanie swojego przedsięwzięcia” – dodaje Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.

Źródło: FM Bank