FM Bank stawia na reklamę efektywnościową

W sieci trwa kampania promująca kredyty FM Banku. Działania prowadzone są pod hasłami „Do 60 000 PLN bez zabezpieczeń” oraz „Gotówka dla Twojej firmy w ekspresowym tempie”. Kampania realizowana jest głównie w oparciu o reklamę efektywnościową w sieci afiliacyjnej Novem.

Obydwie akcje adresowane są do mikro i małych firm. Ich celem jest promocja dwóch produktów banku: kredytu do 60 tysięcy złotych oraz kredytu ekspresowego do 7 tysięcy złotych, oferowanych bez konieczności wykazania dochodu.

Działania reklamowe rozliczane są w modelach efektywnościowych CPL (Cost Per Lead) oraz CPC (Cost per Click). Oznacza to, że reklamodawca płaci wyłącznie za efekt, czyli znalezienie potencjalnego klienta, który pozostawi swoje dane na stronie internetowej FM Banku oraz pozyskanie unikalnego użytkownika. Natomiast wydawca (właściciel serwisu internetowego, na którym emitowane są reklamy) otrzymuje wynagrodzenie za każdy poprawnie wypełniony formularz kontaktowy, uzupełniony przez przekierowanego za jego pośrednictwem użytkownika oraz za unikalne kliknięcie. Kampanię uzupełniają standardowe formy reklamy internetowej rozliczane na zasadzie  FF (Flat Fee), czyli za stałą ekspozycję oraz CPM (Cost Per Mille), za określoną liczbę odsłon.

Na potrzeby akcji przygotowane zostały bannery displayowe i linki tekstowe, kierujące na docelowe strony WWW http://kredytfmbank.pl oraz http://ekspresowy.fmbank.pl/, na których umieszczone są formularze kontaktowe. Kampania prowadzona jest w sieci afiliacyjnej Novem, która zrzesza kilkadziesiąt tysięcy serwisów internetowych. Program polecany jest stronom WWW poświęconym finansom, tematyce sektora MSP, gospodarce i inwestycjom. Zgodnie ze specyfiką reklamy efektywnościowej akcja ma charakter długoterminowy. Dodatkowo, wykorzystywane są dedykowane akcje mailingowe oraz działania reklamowe w wyszukiwarce Google.

Źródło: Novem