Focus Mall Gliwice powalczy w finale konkursu Internationl Property Awards

Parkridge Retail Development, deweloper galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall oraz parków handlowych Focus Park, został finalistą międzynarodowego konkursu: International Property Awards 2010 w kategorii Retail Development.

Developer otrzymał nominację za projekt galerii rozrywkowo-handlowej Focus Mall Gliwice.

Parkridge Retail Development będzie rywalizował w nim jako zwycięzca Europe & Africa Property Awards w kategorii Retail Development 2010.

Jestem bardzo zadowolony z sukcesu odniesionego przez projekt galerii Focus Mall Gliwice. Wyróżnienie to jest dowodem na to, że nasza wiara w ten projekt jest w pełni uzasadniona. Chciałbym podziękować wielu osobom, których praca i zaufanie przyczyniły się do tego sukcesu: architektom, partnerom biznesowym, najemcom obiektu  oraz pracownikom – mówi Jarosław Fijałkowski, prezes Parkridge Retail Development.

Konkurs Europe&Africa Property Awards organizowany jest przez International Property Awards (międzynarodowe stowarzyszenie branży nieruchomości) przy współudziale Bloomberg TV. Patronami medialnymi wydarzenia są:  The New York Times, Frankfurter Allgemeine i International Herald Tribune.
Konkurs organizowany jest od 1994 roku w Londynie.

Firmy i projekty rywalizują w dwóch głównych kategoriach: Residential Property Awards (projekty mieszkalne) oraz Commercial Awards (projekty komercyjne). Każda z tych kategorii dzieli się na kilka grup, w ramach których rywalizują m.in. deweloperzy, projekty, architekci, agencje: wynajmu, marketingowe i PR.

Co roku do konkursu dołączają przedstawiciele kolejnych państw. W tegorocznej edycji wystartowali kandydaci z 39 państw z Europy i Afryki. Europę reprezentowały m.in.: Francja, Niemcy, Włochy, Finlandia, Litwa, Łotwa, Turcja oraz Polska.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii Europe &Africa Property Awards rywalizują ze zwycięzcami z regionów: Azja i Pacyfik, Stany Zjednoczone, a także z Wielkiej Brytanii w ramach konkursu International Property Awards.

Źródło: PR News