Follow me czyli mikroblogi w marketingu i PR

Agencja LEWIS PR i Maciej “Mediafun” Budzich 16 pażdziernika 2009 roku, o godz.16:00 organizują wspólnie konferencję pt. „Follow me czyli mikroblogi w marketingu i PR”. Jest to pierwsze takie wydarzenie z cyklu mediafunLAB, którego celem jest przyglądać się nowym narzędziom, formom i sposobom komunikacji, nowym mediom i narzędziom marketingowym.

Głównym zamierzeniem konferencji jest przybliżenie praktycznej wiedzy o wykorzystaniu mikroblogów w Polsce i w Europie Zachodniej. Zaproszeni goście przedstawią zalety i wady najnowszego fenomenu komunikacji internetowej, ktorego najbardziej znanym przedstawicielem jest słynny Twitter i jego polski odpowiednik Blip.  

Gościem specjalnym konferencji będzie Andres Witterman, wiceprezes agencji LEWIS PR, który przedstawi najnowsze zastosowanie serwisów mikrobloggingowych w Europie Zachodniej oraz ich wpływ na media i współczesne kampanie PR.

O relacji nowych mediów z marketingiem opowie redaktor naczelny magazynu „Brief“ Grzegorz Kiszluk, a o reputacji w sieci właściciel agencji reklamowej MIDEA Paweł Tkaczyk. Nie zabraknie też lokalnej perspektywy – o polskiej aktywność na Twitterze opowie Mikołaj Gajewski z Redefine, a mbank podsumuje kilka miesięcy swojej obecności w świecie mirkoblogów. Konferencja postara się też przybliżyć zagadnienie zarabiania na nowym narzędziu oraz pokazać, jakich usług możemy spodziewać się wkrótce wokół tego typu serwisów. O roli społeczności, na przykładzie firm Nike i Garmin opowie Arvind Juneja blogeri community manager Goldenline.pl

Konferencja adresowana jest do wszystkich zainteresowanych praktycznym wykorzystaniem mikroblogów w działalności swojej firmy, promocji marki i usług.

Szczegółowe informacje i  plan konferencji znajduje się pod adresem: http://files.lewispr.com/mailer/mediafunLAB/

Konferencja będzie transmitowana online za pośrednictwem portalu goldenline.pl. Wystarczy tylko dołączyć do spotkania:  
http://www.goldenline.pl/spotkanie/mediafunlab-follow-me-czyli-mikroblogi-w-marketingu-i-pr. Po samej konferencji zostaną udostępnione materiały video.

Organizatorzy zapraszają do śledzenia bieżących komentarzy i relacji na blipie. Należy zasubskrybować tag #mediafunLAB na swoim koncie na Blip.pl (http://blip.pl/tags/mediafunlab).

Patronat medialny nad konferencją  objął magazyn Brief, miesięcznik Marketing w Praktyce, e-magazyn Marketing przy Kawie, portale mediarun.pl, media2.pl, prnews.pl, goldenline.pl oraz blogPR.pl.

Źródło: PR News